دانلود ترجمه مقاله اقدام پایدار و مبتکرانه: تجارب مقاوم سازی در برابر تغییرات اقلیمی

عنوان فارسی

شروع و حمایت از اقدام: تجارب ایجاد انعطاف پذیری در برابر تغییرات اقلیمی در شهرهای آسیایی

عنوان انگلیسی

Initiating and sustaining action: Experiences building resilience to climate change in Asian cities

کلمات کلیدی

انطباق؛ انعطاف پذیری تغییرات اقلیمی شهری؛ جریان شناسی؛ دانش؛ سرمایه گذاری؛ سیاست

درسهای مرتبط

مدیریت اجرایی

تعداد صفحات انگلیسی : 17 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2014 تعداد رفرنس مقاله : 31
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
وضعیت شکل ها و عنوان شکل ها: ترجمه شده است. وضعیت جداول و عنوان جداول : ترجمه شده است.
وضعیت تایپ فرمول ها : فرمول ندارد نام مجله مقاله : Urban Climate (آب و هوای شهری)
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23 صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin آیا در بسته تبلیغات سایت نیز قرار داده شده است؟: محتوی بسته این محصول فاقد هر گونه تبلیغات می باشد.
پاورپوینت : ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : ندارد
سطح کیفیت ترجمه و ضمانت فراپیپر برای این مقاله چگونه است؟

ترجمه دارای وضعیت طلایی بوده و تا 24 ساعت در صورت عدم رضایت مشتری مبلغ مورد نظر عودت داده خواهد شد.

بعد از خرید این محصول یک فایل برای شما قابل دانلود خواهد بود که دارای ورد (word) ترجمه مقاله است که قابل ویرایش است و همچنین pdf ترجمه مقاله به همراه pdf مقاله انگلیسی برای شما قابل مشاهده خواهد بود. در فایل های دانلود هیچگونه تبلیغاتی وجود ندارد و شما با خیال راحت میتوانید از ترجمه مقاله استفاده کنید.

فهرست مطالب

1. مقدمه
2. پیشینه ACCCRN
3. روش
4. یک چارچوب در حال ظهور برای حفظ اقدام در UCCR
4.1. بررسی مقالات
4.2. انجمن های دانش
5. تست چارچوب: طرح های تعهد ملی ACCCRN و نظارت بر برنامه
5.1. دانش
5.2. سهامداران
5.3. سیاست ها و برنامه ها
5.4. سرمایه گذاری
6. آزمایش بلوک های تشکیل دهنده در عمل
6.1. دانش: اقدامات و تجربیات محلی، مکانیزمی برای یادگیری و تبادل و شبکه های وسیع تر
6.2. سهامداران: کارآفرینان/قهرمانان طرح، رهبران دولتی پرکار و محیط دانشگاهی، بخش خصوصی و جامعه مدنی
6.3. سیاست ها و برنامه ها: برنامه ها و اهداف دپارتمانی و شهری و برنامه ها و سیاست های ملی و دولتی
6.4. امور مالی: بودجه های وابسته به شهر و شهرداری، منابع مالی اعطایی و مشارکت بخش خصوصی
7. نتیجه گیری

ترجمه بخش انگلیسی

نتیجه گیری:
در طول 5سال اخیر، برنامه ACCCRN، اقداماتی را برای ایجاد UCCR شروع کرده و پیشرفت های واضحی را با درگیر کردن سهامداران مختلف در سطح شهر، توسعه و پیاده سازی برنامه های تاب آوری شهری، اقدامات شناسایی به منظور بهبودبخشی تاب آوری شهری را به ارمغان آورده است و در کنار آن به بازه ای از دانش دست پیدا کردهکه توانسته است باعث تولید و به اشتراک گذاشتن مکانیزم هایی شود که موفقیت ها، تبادلات وشکست ها را در شهرهای ACCCRN و فراتر از آن به اشتراک بگذارد. با رو به زوال بودن منابع مالی برنامه ای بنیاد راکرفلر، مدارک نوظهوری وجود دارند که شهرهای ACCCRN در حال حصول اطمینان از این هستند که اقدامات شروع شده توسط ACCCRN را می توان فراتر از این افق بیدرنگ منابع مالی حفظ کرد. فاکتورهای کلیدی مربوط به اقدامات مداوم در شبکه ثبت شده اند که می تواند چارچوبی را به منظور اطلاع بخشی درباره سرمایه گذاری های آتی، به خصوص برنامه هایی که منابع مالی آن، اعطایی می باشد ارائه بدهد. برخی از این فاکتورها، به خصوص مربوط به اقداماتی هستند که می توان آن ها را در سطح شهر، انجام داد. این اقدامات، فرصت هایی را برای آزمایش ایده ها و ایجاد تخصص و تجربه در سطح شهر ارائه می کنند با این وجود اکثریت آن ها مربوط به نیاز به خلق محیط توان بخش تری می شود. در سطح شهری، فاکتورهای کلیدی به صورت زیر هستند: 1- یادگیری از طریق انجام دادن که از طریق تجربیات و اقدامات محلی به دست می آید. 2- مکانیزم هایی برای یادگیری/تبادل که برای تفکر و به اشتراک گذاری، موقعیت هایی را به وجود می آورد 3- قهرمان های شهر و یا کارفرماها که این فرآیند را به جلو ر انده و ممکن است شخص یا سازمان باشد 4- اهداف شهر و سیاست های دپارتمانی وبرنامه هایی که باعث ایجاد مشروعیت شده و حصول اطمینان از این که استراتژی های بخشی با پنداره های وسیع تر، همسو هستند 5- بودجه های شهرداری که منابع بلند مدت عمده مالی هستند (چه به دست آمده از منابع مالی مالی و چه مالیات های محلی) که می توانند قابلیت همکاری مداوم، آزمایش اولیه و پیاده سازی مقیاس بزرگ را فراهم بیاورد. فراتر از سطح شهری، فاکتورهای کلیدی در چارچوب مذکور به صورت زیر می باشند: 6- شبکه های خارجی که تجربیات وسیع تری را به همراه داشته و منجر به انتشار این تجربیات می شوند. 7- رهبران دولتی پرکار در تمامی سطوح که اقدامات بلند مدت را ارائه کرده یا باعث اجباری شدن آن می شوند8- مشارکت وسیع تر سهامداران که شامل بخش خصوصی، جوامع دانشگاهی ومدنی می شود که تخصص عملی عمیق تری را به همراه آورده و پایه عاملانی که منجر به تغییر فراتر از فعالیت های سیاسی در شهر می شوند را وسیع ترمی کند. 9- سیاست های حامیانه یا دستوری از سطوح دولتی/منطقه ای 10- از سطوح ملی که می توانند برای اقدامات سطح ملی، باعث ایجاد مشوق شوند.

نمونه متن انگلیسی مقاله ---> نتیجه گیری

Conclusions:
Over the past five years, the ACCCRN program has initiated action to build UCCR, and made clear progress by engaging a variety of stakeholders at city level, developing and implementing city resilience plans, identifying and implementing actions to improve urban resilience, whilst also establishing a range of knowledge generating and sharing mechanisms to exchange experiences, successes and failures within and beyond the ACCCRN cities. As the Rockefeller Foundation programmatic funding tapers off, there is emerging evidence that ACCCRN cities are taking steps towards ensuring that the action initiated by ACCCRN can be sustained beyond this immediate funding horizon. The key factors relating to sustained action have been captured in Fig. 2, which provides a framework to inform future investment, particularly donor funded programs. Some of these factors relate specifically to action that can be taken at the city level, providing opportunities to test ideas and build city level experience and expertise. However, the majority relate to the need to create a wider enabling environment. At the city level the key factors are: (1) Learning by doing which is achieved through local experiences and action; (2) Mechanisms for learning/exchange which provide opportunity for reflection and sharing; (3) City champions and/or entrepreneurs whodrive the process and may be individuals or organisations; (4) City goals, and departmental policies and plans that create legitimacy, and ensure sectoral strategies are aligned with broader visions; and (5) municipal budgets which provide the primary long-term source of funds (whether derived from national funds or local taxation) that enable on-going coordination, pilot testing and large scale implementation to occur. Beyond the city level the key factors in the framework are: (6) external networks that bring wider experience and enable dissemination; (7) engaged government leaders (at all levels) who provide a mandate for on-going action; (8) wider stakeholder engagement, including private sector, academia and civil society who bring deeper practical expertise and widens the base of actors driving change in the city beyond political processes supportive and/or directive policy from (9) state/regional and (10) national levels that provide an incentive for city level S. Kernaghan, J. da Silva / Urban Climate 7 (2014) 47–63 61 action;

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله اقدام پایدار و مبتکرانه: تجارب مقاوم سازی در برابر تغییرات اقلیمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 19 =

مقالات ترجمه شده

تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت فراپیپر محفوظ است.