دانلود ترجمه مقاله لوازم آرایشی و ترفندها: بازنمایی شیوه های مدیریت سود

عنوان فارسی

لوازم آرایشی و فوت و فن های آن: ارائه مفاهیم شیوه های مدیریت سود

عنوان انگلیسی

Cosmetics and Tricks: Representing the Meanings of Earning Management Practices

کلمات کلیدی

مدیریت درآمد؛ رویکرد کیفی؛ لوازم آرایشی؛ تقلب؛ دستکاری سود

درسهای مرتبط

مدیریت سود

تعداد صفحات انگلیسی : 7 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 16
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
وضعیت شکل ها و عنوان شکل ها: شکل ندارد. وضعیت جداول و عنوان جداول : ترجمه شده است.
وضعیت تایپ فرمول ها : فرمول ندارد نام مجله مقاله : Procedia - Social and Behavioral Sciences (پروسدیا - علوم اجتماعی و رفتاری)
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 12 صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin آیا در بسته تبلیغات سایت نیز قرار داده شده است؟: محتوی بسته این محصول فاقد هر گونه تبلیغات می باشد.
پاورپوینت : ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : ندارد
سطح کیفیت ترجمه و ضمانت فراپیپر برای این مقاله چگونه است؟

ترجمه دارای وضعیت طلایی بوده و تا 24 ساعت در صورت عدم رضایت مشتری مبلغ مورد نظر عودت داده خواهد شد.

بعد از خرید این محصول یک فایل برای شما قابل دانلود خواهد بود که دارای ورد (word) ترجمه مقاله است که قابل ویرایش است و همچنین pdf ترجمه مقاله به همراه pdf مقاله انگلیسی برای شما قابل مشاهده خواهد بود. در فایل های دانلود هیچگونه تبلیغاتی وجود ندارد و شما با خیال راحت میتوانید از ترجمه مقاله استفاده کنید.

فهرست مطالب

1. مقدمه
2. روش تحقیق
3. یافته ها و بحث و بررسی
4. نتیجه گیری

ترجمه بخش انگلیسی

نتیجه گیری:
در این مطالعه مفاهیم مختلف مدیریت سود ارائه شده است. این تنوع ممکن است ناشی از تجربیات مختلف، ذخیره دانش و شخصیت افراد مطلع باشد. بر این اساس، ممکن است یک نماد به شیوه و مفاهیم متفاوتی تفسیر شود. اما، در اصل، همه افراد مطلع، مدیریت سود را به عنوان یک شیوه غیراخلاقی و غیرقانونی می شناسند. به طور خلاصه، این مطالعه نشان می دهد که مدیریت سود، یک خلاقیت منفی از سوی مدیریت برای دستکاری و مهندسی اعداد حسابداری است که با هدف ارائه سود زیبا و جذاب به کاربران خارجی انجام می شود. این امر نوعی تقلب است که به عنوان لوازم آرایشی و فوت و فن هایی برای فریب دیگران و منافع مدیریت انجام می شود. این امر معنای جدید مدیریت سود است که با موفقیت توسط این مطالعه ایجاد شده است. با این حال، این یافته البته از نظر اجتماعی محدود است، زیرا مطالعه در زمینه اجتماعی-اقتصادی خاصی انجام شده است و ممکن است با واقعیت های اجتماعی دیگر متفاوت باشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله ---> نتیجه گیری

Conclusion:
The study presents various meanings of earning management. The variety may be caused by various experiences, stock of knowledge, and personality of the informants. Accordingly, one symbol may be interpreted in a different way and meaning. But, in essence all informants recognize earning management as an unethical and illegal practice. In short, the study finds that earning management is a negative creativity of management to manipulate and engineer accounting numbers with an intention to present a beautiful and attractive profit to external users. It is a sort of fraud that functions as cosmetics and tricks to deceive others for the benefits of management. This is the new meaning of earning management that is successfully constructed by the study. However, the finding is of course socially bounded because the study is conducted in a certain social-economic context that may be different with other social reality.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله لوازم آرایشی و ترفندها: بازنمایی شیوه های مدیریت سود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 17 =

مقالات ترجمه شده

تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت فراپیپر محفوظ است.