دانلود ترجمه مقاله مطالعه ای بر کاربرد بازاریابی الکترونیکی در ایجاد نمایی از موسسه آموزشی

عنوان فارسی

جایگاه اهرم بازاریابی الکترونیکی در راستای خلق تصویر یک نهاد آموزش عالی

عنوان انگلیسی

The Role of E-marketing Tools in Constructing the Image of a Higher Education Institution

کلمات کلیدی

بازاریابی الکترونیکی؛ ابزارها؛ آموزش عالی؛ تصویر؛ روابط عمومی

درسهای مرتبط

بازاریابی الکترونیکی

تعداد صفحات انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 33
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
وضعیت شکل ها و عنوان شکل ها: ترجمه نشده است. وضعیت جداول و عنوان جداول : ترجمه نشده است.
وضعیت تایپ فرمول ها : فرمول ندارد نام مجله مقاله : Procedia - Social and Behavioral Sciences (پروسدیا - علوم اجتماعی و رفتاری)
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 11 صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin آیا در بسته تبلیغات سایت نیز قرار داده شده است؟: محتوی بسته این محصول فاقد هر گونه تبلیغات می باشد.
پاورپوینت : ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : ندارد
سطح کیفیت ترجمه و ضمانت فراپیپر برای این مقاله چگونه است؟

ترجمه دارای وضعیت طلایی بوده و تا 24 ساعت در صورت عدم رضایت مشتری مبلغ مورد نظر عودت داده خواهد شد.

بعد از خرید این محصول یک فایل برای شما قابل دانلود خواهد بود که دارای ورد (word) ترجمه مقاله است که قابل ویرایش است و همچنین pdf ترجمه مقاله به همراه pdf مقاله انگلیسی برای شما قابل مشاهده خواهد بود. در فایل های دانلود هیچگونه تبلیغاتی وجود ندارد و شما با خیال راحت میتوانید از ترجمه مقاله استفاده کنید.

فهرست مطالب

1. مقدمه
2. نظریه
3. محاسبات
4. روش تحقیق
5. نتایج و بحث و بررسی
6. نتیجه گیری

ترجمه بخش انگلیسی

نظریه:
پس از یک دوره طولانی از تمرکز صرف بر روی رسانه های سنتی، روابط عمومی به لطف اینترنت تبدیل به روابط واقعی یا اعضای عمومی شده است که در آن اشکال مختلفی از محتوای آنلاین اجازه می دهد که سازمان ها به طور مستقیم با مشتریان ارتباط برقرار کنند (Scott، 2010). اینترنت تبدیل به یک کلید شده است یا کسی که می تواند یک سلاح استراتژیک را داشته باشد: این با توجه به محیط بیش از حد رقابتی فعال، قابل توجه است که به طور همزمان سژال از قابلیت اطمینان را افزایش می دهد (Davidavičienė و Tolvaišas، 2011؛ Aladwani، 2006). اهمیت بازاریابی آنلاین در حال حاضر در حال افزایش است، همانطور که ما می توانیم تغییراتی را در روش برقراری ارتباط با مردم و همچنین روشی که آنها وقت آزاد خود را صرف کنند را مشاهده می کنیم. مزیت اینترنت به عنوان یک رسانه ارتباطی همچنان در این واقعیت نهفته است که این به ما اجازه می دهد تا اطلاعات منتقل شده در بخش مخاطبان خاص را به طور دقیق، مورد هدف قرار دهیم (Phillips، 2009). این حقایق از منظر استفاده آنها در فعالیت های روابط عمومی نه تنها در حوزه کسب و کار، بلکه در محیط دانشگاهی، مهم به نظر می رسد. Watson و Noble (2007) اظهار کردند که روابط عمومی در یک محیط آنلاین به طور عمده در مورد متقاعد کردن مردم برای استفاده از این رسانه برای ایجاد نظرات مثبت در مورد محصولات یا خدمات سازمان می باشد. برخلاف محیط خارج از خط، ماهیت اینترنت، امکان اتصال سریع بدون هرگون محدودیت جغرافیایی گروهی از مردم را ارائه می دهد که به بحث در مورد سازمان و بخش های مربوط به آن علاقمند هستند.

نمونه متن انگلیسی مقاله ---> نظریه

Theory:
After a long period of exclusive focus on traditional media, public relations have thanks to the Internet become real relations with the members of the public, where various forms of on-line content allow the organisations to communicate directly with the consumers (Scott, 2010). The Internet has become a key, or one could say a strategic weapon: this is significant given the current hyper-competitive environment, which simultaneously raises the question of its reliability (Davidavičienė & Tolvaišas, 2011; Aladwani, 2006). The significance of online marketing is currently increasing, as we can observe changes in the ways people communicate and also in the ways they spend their free time. The advantage of the Internet as a communication medium likewise lies in the fact that it allows us to target the conveyed information at a precisely specified audience segment (Phillips, 2009). These facts seem important from the perspective of their use in public relations activities not only in the business sphere, but also in academic environment. Watson & Noble (2007) state that public relations in an online environment are mainly about convincing the public to use this medium to make positive comments about the organisation’s products or services. Unlike the off-line environment, the nature of the Internet provides a possibility to quickly connect without any geographical constraints groups of people who are interested in discussing the organisation and its parts.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله مطالعه ای بر کاربرد بازاریابی الکترونیکی در ایجاد نمایی از موسسه آموزشی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − ده =

مقالات ترجمه شده

تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت فراپیپر محفوظ است.