دانلود ترجمه مقاله واکنش به پیچیدگی سازمانی در یک فدراسیون ملی ورزشی

عنوان فارسی

پاسخ به پیچیدگی نهادی چند سطحی در یک فدراسیون ملی ورزشی

عنوان انگلیسی

Responses to multi-level institutional complexity in a national sport federation

کلمات کلیدی

فدراسیون ملی ورزشی؛ پاسخ های استراتژیکی؛ برنامه های سازمانی؛ منطق نهادی؛ سازماندهی ترکیبی

درسهای مرتبط

مدیریت ورزشی

تعداد صفحات انگلیسی : 16 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 54
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
وضعیت شکل ها و عنوان شکل ها: ترجمه شده است. وضعیت جداول و عنوان جداول : ترجمه شده است.
وضعیت تایپ فرمول ها : فرمول ندارد نام مجله مقاله : Sport Management Review (مجله مدیریت ورزشی)
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 31 صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin آیا در بسته تبلیغات سایت نیز قرار داده شده است؟: محتوی بسته این محصول فاقد هر گونه تبلیغات می باشد.
پاورپوینت : ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : ندارد
سطح کیفیت ترجمه و ضمانت فراپیپر برای این مقاله چگونه است؟

ترجمه دارای وضعیت طلایی بوده و تا 24 ساعت در صورت عدم رضایت مشتری مبلغ مورد نظر عودت داده خواهد شد.

بعد از خرید این محصول یک فایل برای شما قابل دانلود خواهد بود که دارای ورد (word) ترجمه مقاله است که قابل ویرایش است و همچنین pdf ترجمه مقاله به همراه pdf مقاله انگلیسی برای شما قابل مشاهده خواهد بود. در فایل های دانلود هیچگونه تبلیغاتی وجود ندارد و شما با خیال راحت میتوانید از ترجمه مقاله استفاده کنید.

فهرست مطالب

1. مقدمه
2. مروری بر مقالات
3. روش
4. یافته ها
5. بحث و بررسی و نتیجه گیری

ترجمه بخش انگلیسی

نتیجه گیری:
مشارکت های نظری، اطلاعات در مورد مکان پیچیدگی و پاسخ به آن را افزایش می دهد. این مطالعه یکی از اولین مطالعاتی است که پیچیدگی و پاسخ های چند سطحی را مورد بررسی قرار می دهد. اکثرا مطالعات پیچیدگی بر پیچیدگی نهادی به عنوان یک پیچیدگی خارجی متمرکز شده‌اند که هنگامی رخ می‌دهد که الزامات متضاد چندین منطق میدان نهادی در جریان باشد (گرین‌وود و همکاران، 2011؛ راموس، واکارو، و بروسونی، 2017؛ رینارد، 2016). یافته های این تحقیق وجود سطوح دیگری از پیچیدگی را نشان می دهد که عبارتند از: سطح بینابینی، زمانی که سازمان های وابسته در فدراسیون منافع متفاوتی از سازمان اصلی را ارائه می دهند. و پیچیدگی داخلی، زمانی که برنامه های سازمانی مختلف دارای نیازهای متضاد هستند (شکل 2). این تحقیق حاکی از آن است که آشفتگی محیطی ناشی از رویدادهای حیاتی، از جمله ورشکستگی و ورود به برنامه المپیک، نیازمند یک واکنش خاص سازمان به یک پیچیدگی فزاینده چند سطحی است (راموس و همکاران، 2017). استدلال ما این است که پیچیدگی چند سطحی چالش‌هایی را برای مدیریت به وجود می آورد و نیازمند پاسخ‌های مناسب به آن است. تا به امروز، مقالات در زمینه پاسخ های سازمانی به پیچیدگی چند سطحی سکوت اختیار کرده اند. پاسخ‌ها شامل متمرکز کردن (بشاروف و اسمیت، 2014) و هم ترازی جزئی دستور کارها، مدل‌ها و منطق می باشد (راموس و همکاران، 2017). بنابراین، یافته‌های تحقیق حاکی از آن است که فرآیند تمرکز، پیچیدگی را تقویت می‌کند، اما همچنین فرصت‌هایی را نیز برای پرداختن به آن با ارائه پاسخ‌های خلاقانه و ترکیبی برای حفظ مشروعیت و دسترسی به منابع از ذینفعان خارجی، وابستگان داخلی و موفقیت در پرداختن به مأموریت خود ایجاد می‌کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله ---> نتیجه گیری

Conclusion:
The theoretical contributions extend knowledge on the location of complexity and responses to it. This study is among the first to examine multi-level complexity and responses. Most complexity studies have focused on institutional complexity as an external complexity, which occurs when conflictive requirements of several institutional field logics are at play (Greenwood et al., 2011; Ramus, Vaccaro, & Brusoni, 2017; Raynard, 2016). The findings of this investigation suggest the presence of other levels of complexity: interstitial level, when affiliated organisations within the federation present different interests from the main organisation; and internal complexity, when different organisational agendas have conflictive needs to be solved (Fig. 2). This investigation has shown that environmental turbulence caused by critical events, including near insolvency and entrance into the Olympic program, necessitated an organisation specific response to an increasingly multi-level complexity (Ramus et al., 2017). We argued that multi-level complexity represents challenges to management and require appropriate responses to it. To date, literature has been silent about organisational responses to multi-level complexity. The responses incorporated centralising (cf. Besharov & Smith, 2014) and partially aligning agendas, models, and logics (cf. Ramus et al., 2017). Thus, the research findings revealed that the centralisation process amplified complexity but also created opportunities to address it by opening the available repertoire of creative and hybrid responses to retain legitimacy and access resources from external stakeholders, internal affiliates and to be successful in addressing its mission.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله واکنش به پیچیدگی سازمانی در یک فدراسیون ملی ورزشی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 7 =

مقالات ترجمه شده

تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت فراپیپر محفوظ است.