دانلود ترجمه مقاله از مدل کسب و کار تا پورتفوی مدل های تجاری

عنوان فارسی

از مدل کسب و کار، تا پورتفولیوی مدل کسب و کار، در صنعت زیست-داروی اروپا

عنوان انگلیسی

From Business model to Business model portfolio in the european biopharmaceutical industry

کلمات کلیدی

زیست-دارو؛ پورتفولیو؛ استراتژی شرکتی؛ استراتژی کسب و کار؛ صلاحیت کلیدی؛ انسجام؛ زنجیره ارزش

درسهای مرتبط

مدیریت استراتژیک؛ مدیریت کسب و کار

تعداد صفحات انگلیسی : 30 نشریه : HAL archives ouvertes
سال انتشار : 2010 تعداد رفرنس مقاله : 32
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
وضعیت شکل ها و عنوان شکل ها: ترجمه شده است. وضعیت جداول و عنوان جداول : ترجمه شده است.
وضعیت تایپ فرمول ها : فرمول ندارد نام مجله مقاله : مجله HAL
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 24 صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin آیا در بسته تبلیغات سایت نیز قرار داده شده است؟: محتوی بسته این محصول فاقد هر گونه تبلیغات می باشد.
پاورپوینت : ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : ندارد
سطح کیفیت ترجمه و ضمانت فراپیپر برای این مقاله چگونه است؟

ترجمه دارای وضعیت طلایی بوده و تا 24 ساعت در صورت عدم رضایت مشتری مبلغ مورد نظر عودت داده خواهد شد.

بعد از خرید این محصول یک فایل برای شما قابل دانلود خواهد بود که دارای ورد (word) ترجمه مقاله است که قابل ویرایش است و همچنین pdf ترجمه مقاله به همراه pdf مقاله انگلیسی برای شما قابل مشاهده خواهد بود. در فایل های دانلود هیچگونه تبلیغاتی وجود ندارد و شما با خیال راحت میتوانید از ترجمه مقاله استفاده کنید.

فهرست مطالب

1. مقدمه
2. از مدل کسب و کار تا پورتفولیوی مدل کسب و کار
3. جمع آوری و تحلیل داده
4. انطباق مدل های کسب و کار، پیرامون سه صلاحیت کلیدی
5. متوازن سازی پورتفولیوی مدل کسب و کار
6. بحث و بررسی
7. نتیجه گیری

ترجمه بخش انگلیسی

نتیجه گیری:
یک مدل کسب و کار را می توان به عنوان ابزاری میانجی، میان استراتژی های کسب و کار و شرکتی در نظر گرفت و به صورت بیان گذاره ارزش، برای زنجیره ارزش در حال تکامل و روشی که با توجه به آن، شرکت می تواند خدمات و محصولات را برای خلق و سپس تخصیص ارزش، ارائه دهد، تعریف نمود. استراتژی کسب و کار شرکت، نحوه استفاده از منابع، اجابت اهداف بلند مدت و تعریف پیاده سازی استراتژی شرکتی اش را تعیین می کند [32]. مدل کسب و کار ،هم ابعاد داخلی و هم ابعاد بیرونی را بیان نموده می کند. این مدل، ظرفیت ها و صلاحیت ها، زنجیره ارزش، بازار و مشتریان را به هم مرتبط کرده و بر انسجام فعالیت ها (هم در صنعت و هم در شرکت)، متمرکز است. یک شرکت داروسازی زیستی که خدمات تحقیقات و توسعه و تولید آزمایشات بالینی اولیه را ارائه می دهد، استراتژی کسب و کار خود را به صورت وابسته بر بازار، بخش –بخش می کند: برای مثال پروتئین، در برابر پادتن های تک تاگ . اما دیدگاه مدل کسب و کار، دو مدل کسب و کار را در نظر میگیرد: سازمان تحقیقات قراردادی و سازمان ساخت و تولید قراردادی. با وجود این که بازارها، متفاوت اند، کسب و کارها، ارتباط نزدیکی داشته و شرکت، انسجام و اثرهمیارانه خود را تقویت می کند، در صورتی که بتوانند مدل های کسب وکارخود را برای سوددهی از این اثرات، مدیریت نمایند.

نمونه متن انگلیسی مقاله ---> نتیجه گیری

CONCLUSION:
A business model can be seen as an intermediary tool between corporate and business strategies, and defined as articulating a value proposition for an evolving value chain, and the way in which the firm delivers product or services to create and then appropriate value. A firm’s business strategy determines how it uses its resources, satisfies its long-run objectives, and defines the implementation of its corporate strategy [32]. The business model articulates both the internal and external dimensions, bridging between capabilities and competences, and value chains, markets and customers, focusing on the coherence of activity within both the industry and the firm. A biopharmaceutical company providing R&D services and production of early clinical trials will segment its business strategy depending on the market: e.g. proteins vs. monoclonal antibodies. But the business model view considers two business models: the contract research organization and the contract manufacturing organization. Although the markets are different, the activities are closely linked and the company will enhance its coherence and synergy effects if it manages its business models to benefit from these effects.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله از مدل کسب و کار تا پورتفوی مدل های تجاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

مقالات ترجمه شده

تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت فراپیپر محفوظ است.