دانلود ترجمه مقاله تغییر چارچوب های مدیریت دولتی از طریق هوش رقابتی

عنوان فارسی

تحول در رویه مدیریت دولتی به واسطه پیاده سازی هوش رقابتی

عنوان انگلیسی

Transformation of Public Management Process Due to Competitive Intelligence Implementation

کلمات کلیدی

مدیریت دولتی؛ هوش رقابتی؛ فرآیند تصمیم گیری؛ تراکم شهری

درسهای مرتبط

مدیریت دولتی

تعداد صفحات انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 17
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
وضعیت شکل ها و عنوان شکل ها: ترجمه نشده است. وضعیت جداول و عنوان جداول : ترجمه نشده است.
وضعیت تایپ فرمول ها : فرمول ندارد نام مجله مقاله : Procedia Economics and Finance (پروسدیا اقتصاد و امور مالی)
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 9 صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin آیا در بسته تبلیغات سایت نیز قرار داده شده است؟: محتوی بسته این محصول فاقد هر گونه تبلیغات می باشد.
پاورپوینت : ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : ندارد
سطح کیفیت ترجمه و ضمانت فراپیپر برای این مقاله چگونه است؟

ترجمه دارای وضعیت طلایی بوده و تا 24 ساعت در صورت عدم رضایت مشتری مبلغ مورد نظر عودت داده خواهد شد.

بعد از خرید این محصول یک فایل برای شما قابل دانلود خواهد بود که دارای ورد (word) ترجمه مقاله است که قابل ویرایش است و همچنین pdf ترجمه مقاله به همراه pdf مقاله انگلیسی برای شما قابل مشاهده خواهد بود. در فایل های دانلود هیچگونه تبلیغاتی وجود ندارد و شما با خیال راحت میتوانید از ترجمه مقاله استفاده کنید.

فهرست مطالب

1. مقدمه
2. بررسی مقالات
3. هوش رقابتی در مدیریت دولت محلی در رومانی
4. نتیجه گیری

ترجمه بخش انگلیسی

بررسی مقالات:
با توجه به مهمترین ایده های جاری در ادبیات دانشگاهی و بالاتر، هوش رقابتی ابزاری است که توسط آن سازمانها با توجه به آن از تهدیدات و فرصت های مربوط به رقبا مطلع میشوند (فولد2006). از این نقطه نظر هوش رقابتی یک ابزار هماهنگ کننده است که فعالیت های کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت را به هم نزدیک میکند. با توجه به این ایده ها کاملا روشن است که مهمترین چیزی که در پیاده سازی هوش رقابتی در فرآیند های مدیریت باید به آن توجه شود، زمان است (پرسکات و گیبسون ۱۹۹۳). محصول نهایی آنچه که ما آن را هوش رقابتی می نامیم، کالای ساخته شده با هوش است که مجموعه ای از اطلاعات شامل جنبه های آماری و متنی می باشد (کاهاندر ۱۹۹۷). در واقع هوش به عنوان کالا تولید شده با هوش رقابتی در هر سازمانی که در نظر دارد مزیت هایی را در رقابت با رقبای اصلی بدست آورد مورد حمایت قرار می گیرد. تمام این جنبه ها ممکن است واقعا در شرکت های خصوصی مفید باشند به این خاطر که معیارهای رقابتی آنها شفاف تر و بیشتر خواهد شد و همچنین تعیین کمیت و تحلیل ابزارهای آماری برای آنها آسان خواهد شد. ما در درنظر میگیریم که همه این جنبه ها میتوانند بخشی از استراتژی مدیریت دولتی باشند، از آنجایی که روش های مدرن به نام مدیریت دولتی جدید ایجاد شده اند که توسط مدیریت دولتی کلاسیک فعالیت هایی که برای شرکت های خصوصی خاص هستند مورد استقبال قرار میگیرند (دونلوی و هود ۱۹۹۴). یک ایده در این جهت بیان میکند که در سناریویی که در آن مدیران دولتی در آن بر اساس قرارداد در حال کار هستند، آنها باید یک درصد از سودی که با مدیریت مالی موثر بدست آورده اند را دریافت کنند. به منظور تحقق این ایده (آندرنیکنو و اسنادر،۲۰۰۶) برخی از ویژگی های شخصیتی خدمتگزاران دولتی در مدیریت دولتی جدید در جهت رسیدن به هدف شرایط "تغییر خادم" که سازگار و فعال است منطبق بر استانداردهای اخلاقی مورد توجه قرار گیرد.

نمونه متن انگلیسی مقاله ---> بررسی مقالات

Literature review:
According to mainstream opinions expressed in the academic literature and above, competitive intelligence is a tool by which organizations are informed regarding to threats and opportunities related to competitors’ actions (Fuld, 2006). From this point of view, competitive intelligence is an orchestrated tool that approaches short, mid and long term actions. Considering this opinion, there is clear that time is the main factor to consider when implementing competitive intelligence in the management processes (Prescott & Gibbson, 1993). The final product of what we call competitive intelligence is the product of Intelligence, a set of information and that contains statistical and contextual aspects (Kahaner, 1997). Basically, Intelligence, as the product of competitive intelligence, is the decisional support for every organization that intends to gain competitive advantage towards main competitors. All these aspects might be really useful for private companies, as their competitive criteria are clear and more than that, they are easy to quantify and analyze with statistical tools. We do consider that all these aspects can be part of public management strategy, since modern approaches did establish the so-called “New public management” (Dunleavy & Hood, 1994), by which classic public administration embrace actions that are specific to private corporations. One opinion in this direction (Niskanen, 1971) expresses that, in the scenario where public managers are working on a contract base, they should benefit of a percent of what they can earn by effective financial resource management. In order to fulfill this opinion (Androniceanu & Sandor, 2006), some of the characteristics a public servant should have in regard to new public management aim at “changing agent” status, who is adaptable and pro-active, guided by moral standards.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تغییر چارچوب های مدیریت دولتی از طریق هوش رقابتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

مقالات ترجمه شده

تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت فراپیپر محفوظ است.