دانلود ترجمه مقاله بررسی نقش مدیریت دانش در نوآوری سبز و توسعه پایدار سازمان

عنوان فارسی

تاثیر شیوه های مدیریت دانش بر نوآوری سبز و توسعه پایدار شرکت: یک تحلیل ساختاری

عنوان انگلیسی

Impact of knowledge management practices on green innovation and corporate sustainable development: A structural analysis

کلمات کلیدی

مدیریت دانش؛ پایداری؛ نوآوری سبز؛ محیط سبز؛ استراتژی سازمانی؛ توسعه سبز

درسهای مرتبط

مدیریت دانش

تعداد صفحات انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 82
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
وضعیت شکل ها و عنوان شکل ها: ترجمه شده است. وضعیت جداول و عنوان جداول : ترجمه شده است.
وضعیت تایپ فرمول ها : فرمول ندارد نام مجله مقاله : Journal of Cleaner Production (مجله تولید پاک)
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 29 صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin آیا در بسته تبلیغات سایت نیز قرار داده شده است؟: محتوی بسته این محصول فاقد هر گونه تبلیغات می باشد.
پاورپوینت : ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : ندارد
سطح کیفیت ترجمه و ضمانت فراپیپر برای این مقاله چگونه است؟

ترجمه دارای وضعیت طلایی بوده و تا 24 ساعت در صورت عدم رضایت مشتری مبلغ مورد نظر عودت داده خواهد شد.

بعد از خرید این محصول یک فایل برای شما قابل دانلود خواهد بود که دارای ورد (word) ترجمه مقاله است که قابل ویرایش است و همچنین pdf ترجمه مقاله به همراه pdf مقاله انگلیسی برای شما قابل مشاهده خواهد بود. در فایل های دانلود هیچگونه تبلیغاتی وجود ندارد و شما با خیال راحت میتوانید از ترجمه مقاله استفاده کنید.

فهرست مطالب

1. مقدمه
2. نظریه و فرضیات
3. روش تحقیق
4. بحث و بررسی و دلالت ها
5. نتیجه گیری
پیوست

ترجمه بخش انگلیسی

مفاهیم تحقیق:
تحقیق حاضر یک سری از مفاهیم در مورد صنایع تولیدی و خدماتی را ارائه می دهد. نخست آنکه، رابطه بین KM و CSD را مشخص می کند و توضیح می دهد که چگونه فرآیندهای KM به سازمان ها در دستیابی به اهداف SD کمک می کند. این مطالعه نشان می‌دهد که سازمان ‌ها برای دستیابی به SD، باید از اجرای تمام فرآیندهای KM اطمینان حاصل کنند. دوم آنکه، مطالعه حاضر نقش مهم نوآوری سبز را مشخص می کند و از طریق KM به سازمان ها در دستیابی به SD کمک می کند. شرکت ‌ها از طریق نوآوری سبز، فناوری ‌های جدیدی را معرفی می ‌کنند و کارگران خود را قادر می‌ نمایند تا محصولات و خدمات با کیفیت بالا و سازگار با محیط تولید کنند و این امر منجر به پایداری اقتصادی و محیطی می شود. مطالعه حاضر نیز به مدیران شرکت‌ های کوچک و متوسط اطمینان می‌ دهد که می ‌توانند مزایای مشابهی را از KM کسب کنند و شرکت‌ های بزرگ می توانند به منظور دستیابی بهCSD از آن بهره ببرند. مطالعه حاضر دارای مفاهیم نظری متعددی نیز است. اولاً، این تحقیق تعداد محدودی از مقالات که به بررسی رابطه بین KM،CSD و نوآوری سبز پرداخته اند، را تکمیل می نماید. این مطالعه بر اساس نظریهKM و نظریه SDو با استفاده از تکنیک آماری چند متغیره و به دنبال آن SEM، رابطه چند بعدی ناکافی بین KM و CSD را بررسی می کند و توضیح می ‌دهد که چگونه KM به فعالیت های SD در شرکت‌ های تولیدی و خدماتی با اندازه کوچک، متوسط و بزرگ در پاکستان کمک می کند. ثانیاً، نقش مهم نوآوری سبز را در رابطه بین KM و SD مشخص می کند و این امر قبلاً هرگز مورد مطالعه قرار نگرفته است. همچنین این مطالعه به منظور افزایش قابلیت ‌های نوآوری سبز و دستیابی به اهدافCSD ، بر اهمیت اجرای هر چهار بعد KM تاکید می کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله ---> مفاهیم تحقیق

Research implications:
The current research provides a number of implications to manufacturing and services industries. Firstly, it highlights the relationship between KM and CSD, and explains how KM processes facilitate organizations to achieve SD goals. The study suggests that to achieve SD, organizations should ensure the implementation of all KM processes. Secondly, the current study highlights the important role of green innovation which facilitates organizations to achieve SD through KM. Through green innovation, firms introduce new technologies which enable their workers to produce high quality and environment-friendly products and services leading to economic and environmental sustainability. The current study also provides confidence to the managers of small and medium-size firms that they can reap similar benefits from KM as being enjoyed by large firms for achieving CSD. The current study also has multiple theoretical implications. Firstly, this research enriches the limited literature on the relationship between KM, CSD and green innovation. Using multivariate statistical technique, followed by SEM, the study examines the inadequately studied multidimensional relationship between KM and CSD based on KM theory and SD theory, and explains how KM facilitates SD activities in small, medium and large size manufacturing and service firms in Pakistan. Secondly, it highlights the important role of green innovation in the relationship between KM and SD, and has earlier never been studied. This study also highlights the importance of implementing all four dimensions of KM to enhance green innovation capabilities and achieving CSD goals.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله بررسی نقش مدیریت دانش در نوآوری سبز و توسعه پایدار سازمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 17 =

مقالات ترجمه شده

تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت فراپیپر محفوظ است.