دانلود ترجمه مقاله جلوگیری از عدم دوراندیشی در ارزیابی های بازاریابی دیجیتال

عنوان فارسی

امتناع از کوته نظری در تحلیل بازاریابی دیجیتال: بررسی مجدد مسیر تصمیم گیری مشتری به عنوان یک چارچوب بازاریابی استراتژیک

عنوان انگلیسی

Avoiding digital marketing analytics myopia: revisiting the customer decision journey as a strategic marketing framework

کلمات کلیدی

کوته بینی در بازاریابی؛ تحلیل بازاریابی دیجیتال؛ مسیر تصمیم گیری مشتری؛ ارتباطات بازاریابی یکپارچه

درسهای مرتبط

مدیریت بازاریابی

تعداد صفحات انگلیسی : 8 نشریه : Springer
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 49
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
وضعیت شکل ها و عنوان شکل ها: شکل ندارد. وضعیت جداول و عنوان جداول : ترجمه شده است.
وضعیت تایپ فرمول ها : فرمول ندارد نام مجله مقاله : Journal of Marketing Analytics (مجله تحلیل بازاریابی)
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19 صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin آیا در بسته تبلیغات سایت نیز قرار داده شده است؟: محتوی بسته این محصول فاقد هر گونه تبلیغات می باشد.
پاورپوینت : ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : ندارد
سطح کیفیت ترجمه و ضمانت فراپیپر برای این مقاله چگونه است؟

ترجمه دارای وضعیت طلایی بوده و تا 24 ساعت در صورت عدم رضایت مشتری مبلغ مورد نظر عودت داده خواهد شد.

بعد از خرید این محصول یک فایل برای شما قابل دانلود خواهد بود که دارای ورد (word) ترجمه مقاله است که قابل ویرایش است و همچنین pdf ترجمه مقاله به همراه pdf مقاله انگلیسی برای شما قابل مشاهده خواهد بود. در فایل های دانلود هیچگونه تبلیغاتی وجود ندارد و شما با خیال راحت میتوانید از ترجمه مقاله استفاده کنید.

فهرست مطالب

1. مقدمه
2. مروری بر مقالات
3. کاربردها
4. محدودیت ها و تحقیقات آتی
5. نتیجه گیری

ترجمه بخش انگلیسی

مسیر تصمیم مصرف کننده مدرن:
در طول دهه گذشته، محققان و کاروزان بازاریابی زیادی از مدل تفکر AIDA سنتی به سوی مدلی سوق یافته اند که بر اهمیت روابط مصرف کننده، تاکید دارد (مک تیگ، 2019). این جابجایی در صدد شرح این واقعیت است که افراد، فقط برندها را به عنوان تراکنش های مجزا خریداری نمی کنند بلکه آنها را بر مبنای ادراک شخصی خود از ارزش شکل گرفته، توسط کلیت تجارب خود با آن برند می خرند. این مفهوم، فرض می کند، زمانیکه یک مصرف کننده به یک مشتری تبدیل می شود،رابطه ای که با برند شکل می گیرد، به بخشی از ارزش کلی تبدیل می شود که برند ارائه می دهد (ادلمن، 2010). این بعد رفتار مصرف کننده، هم در مدل های قیفی و هم AIDA خطی، نادیده گرفته می شود، اما در یک مدل دایره ای، سفر تصمیم مشتری، مشمول است که توسط مشاوران مکّنزی پیشنهاد می شود (کورت و همکاران، 2000). مدل مکّنزی، سفر تصمیم مصرف کننده را به صورت یک فرایند چهار بخشی جهتدار می بیند که در آن مصرف کننده: 1) با فهرستی از برندهایی شروع می کند که قصد دارد مد نظر قرار دهد، 2) برندها را به فهرست اضافه یا کم می کند، زیرا چیزهایی را که می خواهند، ارزیابی می کنند، 3) یک خرید انجام می دهند و 4) انتظارات را بر مبنای تجربه خود با محصول یا خدمت برای آگاهی از رفتار آینده ایجاد می کنند (کورت و همکاران، 2009). زمانی مصرف کنندگان از ارزش کلی راضی می شوند که یک شرکت در کل این چهار مرحله ارائه داده است، احتمالا دفعه بعدی که یک نیاز خرید پیش می آید، از مراحل یک یا دو سفر خرید خود رد می شوند و مستقیما به مرحله سه – خرید کردن- می روند.

نمونه متن انگلیسی مقاله ---> مسیر تصمیم مصرف کننده مدرن

The modern consumer decision journey:
Over the last decade, many marketing researchers and practitioners have shifted away from the traditional AIDA model of thinking, toward a model that emphasizes the importance of consumer relationships (McTigue 2019). This shift seeks to account for the fact that people do not just buy brands as isolated transactions, but buy them based on a personal perception of value formed by the totality of their experiences with the brand. This concept postulates that when a consumer becomes a customer, the relationship they form with the brand becomes part of the total value that the brand offers (Edelman 2010). This aspect of consumer behavior is neglected in both linear AIDA and funnel models, but included in a circular model of the consumer decision journey first proposed by McKinsey consultants (Court et al. 2009). The McKinsey model sees the consumer decision journey as a four-part directional process in which the consumer: (1) begins with a list of brands they intend to consider, (2) adds or subtracts brands to the list as they evaluate what they want, (3) makes a purchase, and (4) builds expectations based on their experience with the product or service to inform future behavior (Court et al. 2009). When consumers are satisfied with the total value that a firm has provided throughout these four stages, they are likely to skip steps one and two of their buying journey the next time a buying need arises and go directly to step three—making a purchase.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله جلوگیری از عدم دوراندیشی در ارزیابی های بازاریابی دیجیتال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

مقالات ترجمه شده

تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت فراپیپر محفوظ است.