دانلود ترجمه مقاله بررسی تاثیرگذاری مدل های تجاری دیجیتال

عنوان فارسی

اثربخشی مدل کسب و کار دیجیتال: یک رویکرد هوشمندانه

عنوان انگلیسی

Digital business model effectuation: An agile approach

کلمات کلیدی

مدل کسب و کار؛ دیجیتالی سازی؛ اثربخشی؛ شروع ناب؛ هوشمندانه

درسهای مرتبط

مدیریت کسب و کار

تعداد صفحات انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 56
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
وضعیت شکل ها و عنوان شکل ها: ترجمه شده است. وضعیت جداول و عنوان جداول : ترجمه شده است.
وضعیت تایپ فرمول ها : فرمول ندارد نام مجله مقاله : Computers in Human Behavior (کامپیوترها در رفتار انسان)
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 27 صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin آیا در بسته تبلیغات سایت نیز قرار داده شده است؟: محتوی بسته این محصول فاقد هر گونه تبلیغات می باشد.
پاورپوینت : ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : ندارد
سطح کیفیت ترجمه و ضمانت فراپیپر برای این مقاله چگونه است؟

ترجمه دارای وضعیت طلایی بوده و تا 24 ساعت در صورت عدم رضایت مشتری مبلغ مورد نظر عودت داده خواهد شد.

بعد از خرید این محصول یک فایل برای شما قابل دانلود خواهد بود که دارای ورد (word) ترجمه مقاله است که قابل ویرایش است و همچنین pdf ترجمه مقاله به همراه pdf مقاله انگلیسی برای شما قابل مشاهده خواهد بود. در فایل های دانلود هیچگونه تبلیغاتی وجود ندارد و شما با خیال راحت میتوانید از ترجمه مقاله استفاده کنید.

فهرست مطالب

1. مقدمه
2. مروری بر مقالات
3. روش تحقیق
4. نتایج
5. بحث و بررسی
6. نتیجه گیری

ترجمه بخش انگلیسی

نتیجه گیری:
این مطالعه به بررسی استفاده از فرایندهای علیت، اثربخشی و استارت آپ ناب در یک محیط نوآورانه باز پرداخت. همچنین به استفاده و تست این رویکردها در محیطی چابک نیز پرداخت که اقدام به شناسایی فرصت کسب و کار و ایجاد مدل کسب و کار در یک چارچوب زمانی بسیار محدود کرده و نوآوری های فناوری را به مدل های کسب و کار واقعی تبدیل می سازد. این محیط به ویژه در بررسی واقعیت کسب و کار امروزی مهم می باشد. رویکردهای اتخاذ شده (علیت، اثربخشی ساراواتی و شروع ناب) به موازات هم از طریق تحقیقات عملی و مطالعه موردی به کار گرفته می شود. این رویکرد جهت جمع آوری درجه بالاتری از داده و بینش در سه رویکرد مورد استفاده در پژوهش به کار گرفته می شود و توسط گروهی از متخصصان با سوابق متنوع به منظور اجتناب از تحقیقات کارآفرینانه سنتی که صفات و تجارب فردی و قابلیت های شناختی که به عنوان متغیر مهم موثر بر نتیجه پژوهش در نظر گرفته می شود، مورد حمایت قرار گرفت. علاوه بر این، رویکردهای موازی در همان چارچوب زمانی به کار گرفته شده که شامل متغیرهایی بوده که ممکن است ناشی از تفاوت در زمان باشد. این مطالعه نشان داد که اثربخشی و استارت آپ ناب رویکردهای ایجاد شده در مدل های کسب و کار جامع تر نسبت به رویکرد علیت / پیش بینی می باشد، هر چند که تفاوت هایی بین علیت ساراواتی (2001) و استارت آپ ناب وجود دارد. علاوه بر این، این مطالعه یک رویکرد نوآورانه باز با دیدگاه اکوسیستم را نشان داد که در طرح نوآوری کسب و کار سطح ملی فنلاند استفاده شده و می تواند به عنوان شواهد و یا پیشینه و همچنین رویکرد جدیدی برای شیوه های نوآورانه در سطوح فردی و سازمانی به خدمت گرفته شود. چنین رویکردی می تواند از اقدامات سیاستگذاری و تحریک سیاست دولتی برای توسعه اقتصادی ملی حمایت کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله ---> نتیجه گیری

Conclusions:
The current study investigated the use of causation, effectuation, and lean startup processes in an open innovation context. The study also utilized and tested these approaches in an agile environment, where business opportunity identification and business model creation are required in a very limited timeframe, to turn technology innovations into to realistic business models. The setting is particularly important in addressing today's business reality. The approaches adopted (causation, Sarasvathy's effectuation and lean startup) are employed in parallel through action research and case study. This approach is used to gather a higher degree of data and insight into the three approaches utilized within the research. It is further supported by a group of participants with diverse backgrounds, to avoid the traditional entrepreneurship research that individual traits or experience and cognitive capabilities are considered as a significant variable that affects the research outcome. Furthermore, the parallel approaches are employed in the same timeframe, which excludes the variables that may arise due to the difference in time. This study shows that effectuation and lean startup (experimentoriented) approaches generated more realistic business models over the causation/prediction approach, although differences exist between Sarasvathy's (2001) effectuation and lean startup method. Moreover, the study demonstrated a new open innovation approach with ecosystem perspective that has been used in the national-level business innovation initiative of Finland, which could serve as evidence or an antecedent, as well as a new approach for innovation practices at individual and institutional levels. Such an approach can also support the government agency's policy-making and policy-stimulating actions for a nation's economic development.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله بررسی تاثیرگذاری مدل های تجاری دیجیتال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

مقالات ترجمه شده

تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت فراپیپر محفوظ است.