دانلود ترجمه مقاله بازدهی تبلیغاتی و عواطف: رویکرد تحلیلی جدید

عنوان فارسی

اثربخشی تبلیغاتی و احساسات: رویکرد تحلیلی جدیدی برای حالت چهره

عنوان انگلیسی

Emotion and advertising effectiveness: A novel facial expression analysis approach

کلمات کلیدی

تبلیغات؛ احساسی؛ نگرش رانندگی؛ تشخیص چهره؛ بازاریابی عصبی؛ کمپین های ایمنی جاده

درسهای مرتبط

مدیریت بازاریابی

تعداد صفحات انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 59
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
وضعیت شکل ها و عنوان شکل ها: ترجمه شده است. وضعیت جداول و عنوان جداول : ترجمه شده است.
وضعیت تایپ فرمول ها : فرمول ندارد نام مجله مقاله : Journal of Retailing and Consumer Services (مجله خرده فروشی و خدمات مصرف کننده)
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 16 صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin آیا در بسته تبلیغات سایت نیز قرار داده شده است؟: محتوی بسته این محصول فاقد هر گونه تبلیغات می باشد.
پاورپوینت : ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : ندارد
سطح کیفیت ترجمه و ضمانت فراپیپر برای این مقاله چگونه است؟

ترجمه دارای وضعیت طلایی بوده و تا 24 ساعت در صورت عدم رضایت مشتری مبلغ مورد نظر عودت داده خواهد شد.

بعد از خرید این محصول یک فایل برای شما قابل دانلود خواهد بود که دارای ورد (word) ترجمه مقاله است که قابل ویرایش است و همچنین pdf ترجمه مقاله به همراه pdf مقاله انگلیسی برای شما قابل مشاهده خواهد بود. در فایل های دانلود هیچگونه تبلیغاتی وجود ندارد و شما با خیال راحت میتوانید از ترجمه مقاله استفاده کنید.

فهرست مطالب

1. مقدمه
2. بررسی مقالات
3. روش تحقیق
4. یافته ها و نتایج تجربی
5. یافته های نظرسنجی
6. تحلیل نتایج
7. نتیجه گیری و مفاهیم

ترجمه بخش انگلیسی

نتایج تجزیه و تحلیل:
اولین نتیجه از این بررسی این را نشان می دهد که پاسخ به تبلیغات در سراسر یک جمعیت داده شده ثابت است. اگرچه یک تنوع قابل توجه در بین هر دو جنس مرد و زن اشاره شده است که واکنش احساسی یکسانی را نسبت به محرک های داده شده دارند. این نیز توسط هاسون و همکاران در سال 2004 گزارش شده است که آنها با استفاده از fMRI نشان دادند که بسیاری از پاسخ های سطحی کلیشه ای بودند. یکی دیگر از یافته های کلیدی این مطالعه مربوط به تأثیر بالای عاطفه و احساس در مقابل تبلیغات عاطفی کم بر نگرش و تغییر نگرش در طول زمان بود. پاسخ دهندگان در معرض محرک های بسیار احساسی بودند درحالی که تماشای تبلیغات عاطفی بالا این را گزارش داده که نمره ی نگرش رانندگی ایمن از یک پاسخ دهنده ای که در حال تماشاکردن منطفی تر بود، مربوط به تبلیغات عاطفی کمتر بود. باتوجه به تأثیر حافظه، این مطالعه نیز نشان داد که تبلیغات بسیار عاطفی منجر به تغییر نگرش باثبات تر از تبلیغات عاطفی کم می شود. نمره ی نگرش رانندگی ایمن از پاسخ دهنده گانی که تبلیغات عاطفی کم را مشاهده کردند به طور قابل توجهی بعد از دو هفته کاهش یافت درحالی که پاسخ دهنده گانی که تبلیغات عاطفی بالایی را تماشا کرده بودند در همان نمره ی بالا بعد از دو هفته حفظ شدند. از این رو، یک پیام درون یک استراتژی عاطفی منتقل شده بود که به نظر می رسید از ذخیره سازی و بازیابی بهتر از همان پیام که از طریق یک استراتژی احساس کم منتقل شده بود، بهره مند شوند. این مطالعه نیز این را نشان می دهد که احساسات تمایل دارند تا بر شناخت پاسخ دهندگان خود بطور خاصی تأثیر داشته باشند که این مخاطبان برروی پیام مربوط به تبلیغات قرار گرفته اند.

نمونه متن انگلیسی مقاله ---> نتایج تجزیه و تحلیل

Results analysis:
A first result from this study suggests that response to an advertisement is constant across a given population. Although a noticeable variation was noted between genders, both male and female had an identical emotional reaction to a given stimulus. This was also reported by Hasson et al. (2004) who demonstrated using fMRI that much of the cortical response was stereotypical. Another key finding of this study pertains to the impact of high emotional vs low emotional advertisements on attitude and attitude change over time. Respondents subjected to highly emotional stimuli while watching the high emotional advertisement reported a better safe driving attitude score than a respondent who had watched the more rational, less emotional advertisement. Regarding memory effect, this study also showed that high emotional advertisements lead to a more stable attitude change than low emotional advertisements. The safe driving attitude score of respondents who had watched the low emotional advertisement dropped significantly after two weeks while respondents who had watched the highly emotional advertisement maintained the same high score after two weeks. Hence, the message conveyed within an emotional strategy appears to benefit from better storage and retrieval than the same message transferred through a low emotion strategy. This study also demonstrates that emotions tend have an impact on respondent cognizance specifically centered on the message relating to the advertisement.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله بازدهی تبلیغاتی و عواطف: رویکرد تحلیلی جدید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

مقالات ترجمه شده

تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت فراپیپر محفوظ است.