دانلود ترجمه مقاله اثر بازاریابی داخلی در تسهیم دانش و بازدهی سازمان

عنوان فارسی

تاثیر بازاریابی داخلی بر به اشتراک گذاری دانش و اثربخشی سازمانی در صنعت هتلداری

عنوان انگلیسی

Effect of internal marketing on knowledge sharing and organisational effectiveness in the hotel industry

کلمات کلیدی

بازاریابی داخلی؛ به اشتراک گذاری دانش؛ اثربخشی سازمانی؛ رسانه ارتباطی

درسهای مرتبط

مدیریت بازاریابی؛ مدیریت دانش

تعداد صفحات انگلیسی : 19 نشریه : Taylor & Francis
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 54
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
وضعیت شکل ها و عنوان شکل ها: ترجمه شده است. وضعیت جداول و عنوان جداول : ترجمه شده است.
وضعیت تایپ فرمول ها : به صورت عکس درج شده است نام مجله مقاله : Total Quality Management & Business Excellence (مدیریت کیفیت جامع و برتری تجاری)
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19 صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin آیا در بسته تبلیغات سایت نیز قرار داده شده است؟: محتوی بسته این محصول فاقد هر گونه تبلیغات می باشد.
پاورپوینت : ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : ندارد
سطح کیفیت ترجمه و ضمانت فراپیپر برای این مقاله چگونه است؟

ترجمه دارای وضعیت طلایی بوده و تا 24 ساعت در صورت عدم رضایت مشتری مبلغ مورد نظر عودت داده خواهد شد.

بعد از خرید این محصول یک فایل برای شما قابل دانلود خواهد بود که دارای ورد (word) ترجمه مقاله است که قابل ویرایش است و همچنین pdf ترجمه مقاله به همراه pdf مقاله انگلیسی برای شما قابل مشاهده خواهد بود. در فایل های دانلود هیچگونه تبلیغاتی وجود ندارد و شما با خیال راحت میتوانید از ترجمه مقاله استفاده کنید.

فهرست مطالب

1. مقدمه
2. بررسی مقالات
3. طرح پژوهش
4. نتایج
5. بحث و بررسی
6. مفاهیم و پیامدها
7. نتیجه گیری

ترجمه بخش انگلیسی

نتیجه گیری:
این مطالعه از نظر آماری به این نتیجه رسید که بیشتر رسانه های گفت و گو برای به اشتراک گذاری دانش مورد استفاده قرار می گیرد و این رسانه ها دارای صلاحیت سازمانی بیشتری می باشند. این موضوع به شدت تاکید می کند که مولفه ی مفهوم بازاریابی داخلی نقش مهمی در به اشتراک گذاری دانش سازمانی ایفاء می کند. با این وجود این یافته ها نشان می دهد که پاسخ دهندگان کمتر تمایل به استفاده از تکنیک شبکه بندی برای به اشتراک گذاری دانش دارند، این مطالعه پیشنهاد می دهد که، هنگامی که یک سازمان فعالیت های اجتماعی را سازماندهی می کند، هدف آن ها باید تقویت ارتباط بین فردی در میان کارکنان باشد. دوم این که، جلسات آموزش رسمی باید به صورت مکرر انجام شود، بنابراین این فرایند موجود تسریع به اشتراک گذاری دانش می گردد. در نهایت، این مطالعه نشان داد که قطعا نیاز به آموزش بیشتر در خانه جهت ایجاد آگاهی از رفتار به اشتراک گذاری دانش می باشد. در حوزه نظریه ی بازاریابی داخلی، این مطالعه پیشنهاد می دهد که بخش هایی از بازاریابی، منابع انسانی و عملیاتی (مدیریت خدمات) به منظور توسعه ی کمپین های بازاریابی داخلی که رفتار به اشتراک گذاری دانش فردی را تقویت می کنند، باید با هم همکاری داشته باشند. یافته های این مطالعه نشان می دهد که کمپین ها می توانند گفتگو را با فرصت های تعامل اجتماعی مرتبط سازند. اجراء اثر بخش به اشتراک گذاری دانش کارکنان را قادر به دستیابی به آگاهی های مرتبط با شغل آن ها که به منظور ارائه ی خدمات با کیفیت بالا به مشتری مورد نیاز است، می سازد. این رفتارهای به اشتراک گذاری باید تضمین کند که برنامه ها و استراتژی های بازاریابی به صورت موثری در سازمان ها انجام می شود. به همین دلیل است که، مدیران باید بر روی بازار داخلی و همچنین بازار خارجی متمرکز شوند. این مطالعه، مطالعات قبلی را با نشان دادن این که به اشتراک گذاری دانش به میزان قابل توجهی به یادگیری سازمانی کمک می کند، تقویت می کند. علاوه بر این، مولفه ی گفت و گو به عنوان یک رویکرد به اشتراک گذاری سازمانی نشان داده شده که خودِ این مولفه یکی از نتایج یادگیری سازمانی می باشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله ---> نتیجه گیری

Conclusions:
This study statistically concludes that the more the conversation medium is used for KS, the greater the organisational competiveness. This strongly emphasises that the promotion component of the IM concept plays a dominant role in organisational KS. Despite findings showing that the respondents were less keen to apply the networking technique for such sharing, the study still proposes that, first, when an organisation arranges social activities, it should aim to foster interpersonal relationships among employees. Second, formal training sessions should be conducted more frequently, thereby facilitating a rapid sharing process. Finally, the study indicates that further in-house education to build an awareness of sharing behaviour is definitely required. In the context of IM theory, this study proposes that the departments of marketing, HR, and operations have to cooperate (the service management trinity) to develop IM campaigns that nurture individual sharing behaviour. The findings indicate that the campaigns could associate conversation with social interactive opportunities. The effective KS implementations enable employees to access the job-related knowledge they require to provide high-quality customer service. These sharing behaviours should ensure that marketing plans and strategies are effectively carried out within organisations. That is, management executives have to concentrate on the internal market as well as the external market. This study reinforces previous studies by demonstrating that KS contributes significantly to OE. Additionally, the conversation component is confirmed as an approach to KS, which is itself an outcome of OE.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله اثر بازاریابی داخلی در تسهیم دانش و بازدهی سازمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 2 =

مقالات ترجمه شده

تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت فراپیپر محفوظ است.