دانلود ترجمه مقاله ارزیابی تجربه محور ارزش در رفتار و رابطه آن با بازاریابی اجتماعی

عنوان فارسی

بررسی تجربی مفهوم ارزش در رفتار و ارتباط آن با بازاریابی اجتماعی

عنوان انگلیسی

Empirically testing the concept of value-in-behavior and its relevance for social marketing

کلمات کلیدی

تئوری ارزش؛ رفتار مصرف کننده؛ بازاریابی اجتماعی؛ آنالیز کلاس پنهان؛ بهره وری انرژی؛ ارزش در رفتار

درسهای مرتبط

مدیریت بازاریابی

تعداد صفحات انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 52
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
وضعیت شکل ها و عنوان شکل ها: ترجمه شده است. وضعیت جداول و عنوان جداول : ترجمه شده است.
وضعیت تایپ فرمول ها : فرمول ندارد نام مجله مقاله : Journal of Business Research (مجله تحقیقات کسب و کار)
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21 صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin آیا در بسته تبلیغات سایت نیز قرار داده شده است؟: محتوی بسته این محصول فاقد هر گونه تبلیغات می باشد.
پاورپوینت : ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : ندارد
سطح کیفیت ترجمه و ضمانت فراپیپر برای این مقاله چگونه است؟

ترجمه دارای وضعیت طلایی بوده و تا 24 ساعت در صورت عدم رضایت مشتری مبلغ مورد نظر عودت داده خواهد شد.

بعد از خرید این محصول یک فایل برای شما قابل دانلود خواهد بود که دارای ورد (word) ترجمه مقاله است که قابل ویرایش است و همچنین pdf ترجمه مقاله به همراه pdf مقاله انگلیسی برای شما قابل مشاهده خواهد بود. در فایل های دانلود هیچگونه تبلیغاتی وجود ندارد و شما با خیال راحت میتوانید از ترجمه مقاله استفاده کنید.

فهرست مطالب

1. مقدمه
2. بررسی مقالات و چارچوب تئوریک: تئوری ارزش
3. روش
4. نتایج
5. بررسی
6. نتیجه گیری

ترجمه بخش انگلیسی

بحث و بررسی
با توجه به RQ1، که بررسی کرد که آیا مصرف کنندگان ارزش در رفتار را درک می کنند یا خیر، در صورتی که تفاوت در نحوه رفتار مصرف کنندگان در ارزش در رفتار باشد، مطالعه به وضوح نشان می دهد که مصرف کنندگان درک ارزش در رفتار را درک می کنند. اکثر نمونه ها ارزش ادراک روشن نسبت به رفتار کارآمد انرژی را بیان می کنند. در صورتی که مصرف کنندگان ارزش عملکرد این رفتارها را درک نکردند، انتظار می رفت که پاسخ ها متقارن باشند. این یافته بر کار تجربی اخیر نشان می دهد که مصرف کنندگان ارزش را از طریق رفتارهای طرفدار اجتماعی متوجه می شوند و از مفهوم ارزش در رفتار را حمایت می کنند (فرانسوی و گوردون، 2015؛ زینودین و گوردون، 2014 ) از طریق توضیح و تست تجربی مفهوم ارزش در رفتار، یافته های دامنه تئوری ارزش را گسترش داده است (جدول 1 را ببینید). به طور خاص، در این تحقیق به چاندلر و وارگو (2011) پاسخ داده شده است، که چندین عناصر مهم برای فهم ارزش درک در چشم انداز یک اکوسیستم ، از جمله عملکرد رفتار را شناسایی کرده است . علاوه بر این مشارکت مفهومی اصلی مطالعه حاضر چشم انداز ارزش در رفتار برای تکمیل دیدگاه موجود ارزش در مبادله، ارزش در استفاده و ارزش در زمینه است.
چندین پیامد مهم مدیریتی و عملی وجود دارد. بازاریابان تجاری و اجتماعی باید استراتژی ها و تاکتیک هایی را که به ترویج و ایجاد ارزش در رفتار با مصرف کنندگان کمک می کنند مورد بررسی قرار دهند. برای مثال، بازاریابان اجتماعی می توانند ارزش هایی را در رابطه با عملکرد رفتارهای اجتماعی طرفدار اجتماعی مانند ترک سیگار ایجاد کنند و این که مصرف کنندگان می توانند با صرفه جویی در هزینه های اقتصادی در هزینه خرید سیگار و یا ارزش عملکردی با بهبود سلامت آنها را درک کنند. به طور گسترده تر، بازاریابان تجاری می توانند بررسی کنند که چطور ارتقاء ارزش در انجام رفتارهای خاص میتواند استفاده از کالاها و خدمات را توسعه دهد.

نمونه متن انگلیسی مقاله ---> بحث و بررسی

Discussion:
With respect to RQ1, which considered whether consumers perceive value-in-behavior and, if so, the differences in how consumers perceive value-in-behavior, the study clearly shows that consumers do perceive value-in-behavior. Most of the sample reported clear value perceptions towards energy efficient behavior. If consumers had not perceived value towards the performance of these behaviors, ambivalent responses would have been expected. This finding builds on recent empirical work suggesting that consumers perceive value realized through pro-social behaviors (Butler et al., 2016) and provides support for the concept of value-in-behavior (French & Gordon, 2015; Zainuddin & Gordon, 2014). Through explicating and empirically testing the concept of value-in-behavior, the findings have broadened the scope of value theory (see Table 1). In particular, the research has responded to Chandler and Vargo (2011), who identified several important elements for understanding perceived value within an ecosystems perspective, including the performance of behaviors. The main conceptual contribution of the current study is the addition of the value-in-behavior perspective to complement the existing perspective of value-in-exchange, value-in-use and value-in-context.
There are several important managerial and practical implications. Commercial and social marketers should consider strategies and tactics that help to promote and co-create value-in-behavior with consumers. For example, social marketers could promote and create value related to the performance of pro-social behaviors, such as quitting smoking; which a consumer may perceive as providing economic value by saving on the cost of buying cigarettes, or functional value by improving their health. More broadly, commercial marketers may consider how promoting the value in performing certain behaviors may foster the use of goods and services.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله ارزیابی تجربه محور ارزش در رفتار و رابطه آن با بازاریابی اجتماعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

مقالات ترجمه شده

تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت فراپیپر محفوظ است.