دانلود ترجمه مقاله نقش و ارتباط بین رهبری و توسعه پایدار در پیشبرد ابعاد اجتماعی و فرهنگی

عنوان فارسی

نقش و رابطه بین رهبری و توسعه پایدار در بهبود ابعاد اجتماعی، انسانی و فرهنگی

عنوان انگلیسی

Role and relationship between leadership and sustainable development to release social, human, and cultural dimension

کلمات کلیدی

توسعه پایدار؛ رهبری؛ ابعاد اجتماعی، انسانی و فرهنگی

درسهای مرتبط

مدیریت منابع انسانی

تعداد صفحات انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2012 تعداد رفرنس مقاله : 18
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
وضعیت شکل ها و عنوان شکل ها: شکل ندارد. وضعیت جداول و عنوان جداول : جدول ندارد.
وضعیت تایپ فرمول ها : فرمول ندارد نام مجله مقاله : Procedia - Social and Behavioral Sciences (پروسدیا - علوم اجتماعی و رفتاری)
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 7 صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin آیا در بسته تبلیغات سایت نیز قرار داده شده است؟: محتوی بسته این محصول فاقد هر گونه تبلیغات می باشد.
پاورپوینت : ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : ندارد
سطح کیفیت ترجمه و ضمانت فراپیپر برای این مقاله چگونه است؟

ترجمه دارای وضعیت طلایی بوده و تا 24 ساعت در صورت عدم رضایت مشتری مبلغ مورد نظر عودت داده خواهد شد.

بعد از خرید این محصول یک فایل برای شما قابل دانلود خواهد بود که دارای ورد (word) ترجمه مقاله است که قابل ویرایش است و همچنین pdf ترجمه مقاله به همراه pdf مقاله انگلیسی برای شما قابل مشاهده خواهد بود. در فایل های دانلود هیچگونه تبلیغاتی وجود ندارد و شما با خیال راحت میتوانید از ترجمه مقاله استفاده کنید.

فهرست مطالب

1. مقدمه
2. ابعاد توسعه پایدار
3. ابعاد انسانی
4. روش تحقیق
5. تعریف رهبری
6. رابطه بین رهبری و توسعه
7. نتیجه گیری

ترجمه بخش انگلیسی

نتیجه گیری:
- نقش و رابطه بین مدیریت و توسعه پایدار برای انتشار بعد اجتماعی، انسانی، و فرهنگی براساس اثر متقابل و تعاملی و منابع انسانی برای رسیدن به اهداف انسانی و مادی است.
- رهبری، رفتار هنری طبیعت انسانی یا هنر تاثیرگذاری بر رفتار انسانی است تا گروهی از مردم را به سوی هدفی خاص هدایت کند تا از اطاعت، اعتماد، احترام، همکاری، و برخی دیگر به عنوان هنر هدایت و تاثیرگذاری بر مردم بازشناخته شود.
- رهبری موفق این است که رهبری که می‌تواند این سه نظریه را با هم ترکیب کند ، به عنوان استعداد به ارث برده شده برای بازی، تجربه و تمرین برای به دست آوردن ویژگی‌ های رهبر از مواد افزودنی دیگر، زمانی که به دست یابی فرمانده به نفع زیردستان خود اضافه می‌شود، می‌ تواند رهبری و تمایل خود را برای کار به منظور دستیابی به اهداف بیان شده به رسمیت بشناسد.
- عنصر انسانی و مربی شایسته و مقاوم مهمترین عناصر تولید می ‌باشد. در اینجا به رهبری آموزشی به عنوان یک فرآیند برای گروهی از افراد نگریسته می‌ شود که اهداف را برای یافتن رهبر انجام می‌ دهند.
- رهبر موثر قادر است دیدگاه خود را از دیدگاه پیروان متقاعد کننده احساسی ارائه دهد و آنها را متقاعد کند و در مورد آن مشتاق باشد و برای رسیدن به آن تلاش کند و آن را قربانی کند.
- رهبر موثر می ‌تواند همانند جبهه انرژی ها و تواناییها به سمت هدف باشد. دو جهت چرخش اصلی برای رهبر پیروان و دستورالعمل به آن ها می باشد، و تشویق و انگیزش پیروان به انجام کار خود و افزایش اعتماد به نفس و دادن توان به آن‌ها و مشارکت دادن آن‌ها در تصمیم ‌گیری است.
- راهنمایی وظایف مدیریتی مهم، که در مرحله اجرا کار متخصص است تا در ارزیابی ‌های عملی انجام شود، در جایی است که مدیر عامل می ‌تواند نحوه اجرای آنها را به زیردستان خود آموزش دهد.
- رهبری آموزشی، و سر و کار داشتن با فعالیت هایی که در آن رفتار و مدیریت آموزش از برنامه ریزی و سیاست گذاری آغاز می شود، و پایان نتایج ارزیابی را می توان از مهمترین ویژگی ‌های رهبری خلاصه نمود.

نمونه متن انگلیسی مقاله ---> نتیجه گیری

Conclusion:
- Role and relationship between leadership and sustainable development to release social , human ,and cultural dimension is based on interactive and mutual influence and human resources to achieve human and material goals.
- leadership is the art treatment of human nature Or the art of influencing human behavior to guide a group of people toward a specific goal in a manner to ensure Obedience and trust, respect, cooperation, and is known by some as the art of directing and influencing people .
- The successful leadership is that leadership that can combine these three theories, as the talent inherited role to play, come experience and practice to gain the leader qualities other additives, when added to the achievement of the commander for the benefit of his subordinates, can the meeting of these three theories together, to be Director leader makes others recognize his leadership and desire to work in order to achieve the stated goals.
- Human element and qualified coach and desist 'is the most important elements of Production. It is here seen to educational leadership as a process of recommendation Group of individuals to carry out the objectives to find the leader.
- The effective leader is able to deliver the vision of the way the followers of emotional persuasive and clear them believe in them and are enthusiastic about it and rushing to work to achieve it and sacrifice for it.
- The effective leader can be the same as the front of the energies and capabilities directed toward a target. There are two main rotation direction of the leader are the followers and give them instructions, and to encourage and motivate followers to perform the work themselves and raise their self-confidence and give them the powers and their participation in decision-making.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله نقش و ارتباط بین رهبری و توسعه پایدار در پیشبرد ابعاد اجتماعی و فرهنگی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هجده =

مقالات ترجمه شده

تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت فراپیپر محفوظ است.