دانلود ترجمه مقاله گوشی های موبایل سارق: راهبرد اقیانوس آبی

عنوان فارسی

تلفن های همراه راهزن: یک استراتژی اقیانوس آبی

عنوان انگلیسی

Bandit cellphones: A blue ocean strategy

کلمات کلیدی

تلفن های همراه راهزن؛ استراتژی اقیانوس آبی؛ مدل کسب و کار؛ تلفن همراه؛ MediaTek؛ نوآوری ارزش

درسهای مرتبط

مدیریت بازاریابی

تعداد صفحات انگلیسی : 5 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2010 تعداد رفرنس مقاله : 15
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
وضعیت شکل ها و عنوان شکل ها: ترجمه نشده است. وضعیت جداول و عنوان جداول : ترجمه نشده است.
وضعیت تایپ فرمول ها : فرمول ندارد نام مجله مقاله : Technology in Society (تکنولوژی در جامعه)
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 11 صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin آیا در بسته تبلیغات سایت نیز قرار داده شده است؟: محتوی بسته این محصول فاقد هر گونه تبلیغات می باشد.
پاورپوینت : ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : ندارد
سطح کیفیت ترجمه و ضمانت فراپیپر برای این مقاله چگونه است؟

ترجمه دارای وضعیت طلایی بوده و تا 24 ساعت در صورت عدم رضایت مشتری مبلغ مورد نظر عودت داده خواهد شد.

بعد از خرید این محصول یک فایل برای شما قابل دانلود خواهد بود که دارای ورد (word) ترجمه مقاله است که قابل ویرایش است و همچنین pdf ترجمه مقاله به همراه pdf مقاله انگلیسی برای شما قابل مشاهده خواهد بود. در فایل های دانلود هیچگونه تبلیغاتی وجود ندارد و شما با خیال راحت میتوانید از ترجمه مقاله استفاده کنید.

فهرست مطالب

1. مقدمه
2. MediaTek و تلفن های همراه راهزن
3. استراتژی اقیانوس آبی
4. چارچوب چهار-عملیات و زمینه استراتژی
5. نتیجه گیری
6. سوالاتی برای بحث

ترجمه بخش انگلیسی

استراتژی اقیانوس آبی:
ایجاد اقیانوس آبی یک دستاورد ثابت اما یک فرآیند پویا است. هنگامی که یک شرکت مزایای رقابتی را ایجاد می کند، و عملکرد فوق العاده خود را نشان می دهد، دیر یا زود مقلدان در بازار شروع به کار می کنند. [1] به نظر می رسد تقلید از استراتژی اقیانوس آبی کار آسانی نیست. فعالیت های سازمان که اثر مطلوبی بر ساختار هزینه های آن و ارزش فراهم شده توسط آن دارد، برای خریداران ایجاد کننده ارزش نوآوری است. ارزش بزرگ نوآوری، به طور موثر مانع از از ورود مقلدان به بازار می شود، و با کاهش و / یا از بین بردن عوامل که در آن صنعترقابت می کند صرفه جویی در هزینه رخ می دهد.
MediaTek راه حل های جامعی را برای کمک به شرکت های کوچک و متوسط چینی مونتاژ کننده تلفن های همراه فراهم می کند. این تولید کنندگان توانایی مالی کمی برای هزینه کردن در R & D، دارند به طوری که ارزش خریدار با ایجاد عناصری در این صنعت که تا به حال هرگز ارائه نشده بود افزایش می یابد. با توجه به طرح های ابتکاری، این تولید کنندگان به راحتی خواسته های بخش کوچک بازار را تامین می کنند. در نتیجه، تولید کنندگان می توانند با مدل های تلفن های همراه راهزن جدید را به سرعت به بازار معرفی نمایند. انتشار سریع از طریق اینترنت نیز آنها را قادر می سازد هزینه های تبلیغاتی را به حداقل برسانند. با گذشت زمان، هزینه ها به دلیل مقیاس اقتصادی [7] بیشتر کاهش می یابد. شکل 2 سنگ بنای استراتژی اقیانوس آبی را نشان می دهد.
همانطور که در شکل 2 نشان داده شده است، یک استراتژی اقیانوس آبی هزینه ها را پایین می آورد در حالی که به طور همزمان ارزش را برای خریدارانافزایش می دهد. این یک راه حل برنده - برنده برای فروشندگان و خریداران است. ارزش خریدار، از ابزار و قیمت ارائه شده توسط سازمان به خریداران بدست می آید. ارزش سازمان هنگامی به دست می آید که به سود هدف خود رسیده باشد. این رویکرد باعث می شود یک استراتژی اقیانوس آبی با یکپارچه سازی عملکردی و فعالیت های عملیاتی یک شرکت پایدار گردد. نوآوری ارزش چیزی فراتر از نوآوری است، و در مورد یک استراتژی است که کل سیستم فعالیت های یک شرکت را در برمی گیرد. نوآوری ارزش، نیاز به این دارد که یک شرکت هر گونه تلاش برای دستیابی به یک جهش برای هر دو خریداران و خود شرکت را انجام دهد.

نمونه متن انگلیسی مقاله ---> استراتژی اقیانوس آبی

Blue ocean strategy:
Creating blue oceans is not a static achievement but a dynamic process. Once a company creates competitive advantages, and its superior performance is shown, sooner or later imitators begin to appear in the market [1]. A good blue ocean strategy is one that is not easy to imitate. Company actions that favorably affect its cost structure and its value proposition to buyers create value innovation. A great value innovation effectively prevents imitators from entering the market, and cost savings occur by reducing and/or eliminating the factors on which an industry competes.
MediaTek provides total solutions to help small and medium-size Chinese companies assemble cellphones. These manufacturers had little money to spend on R&D, so buyer value was increased by creating elements the industry had never offered. Due to innovative designs, these manufacturers easily satisfy the demands of small market segments. Consequently, the manufacturers could introduce new bandit cellphone models quickly into the market. Rapid dissemination via the Internet also enables them to minimize advertising expenses. Over time, costs are reduced further because of economic scale [7]. Fig. 2 illustrates the cornerstone of the blue ocean strategy.
As Fig. 2 shows, a blue ocean strategy is about driving costs down while simultaneously driving value up for buyers. This is a win–win solution for sellers and buyers. Buyer value comes from the utility and price offered to buyers by the company. Value to the company is achieved when the profit target is reached. This approach makes a blue ocean strategy one that is sustainable by integrating a firm’s functional and operational activities. Value innovation is more than innovation; it is about a strategy that embraces the entire system of a company’s activities. Value innovation requires a company to make every effort to achieve a leap for both buyers and the company itself.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله گوشی های موبایل سارق: راهبرد اقیانوس آبی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 16 =

مقالات ترجمه شده

تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت فراپیپر محفوظ است.