دانلود ترجمه مقاله گردآوری و توزیع کالاهای بازتولید شده در مساله تعیین مسیر خودرو

عنوان فارسی

جمع آوری و توزیع محصولات بازتولیدشده در مساله مسیریابی وسایل نقلیه مربوط به جمع آوری و ارائه، با در نظر گرفتن معیار پایدار و سبز

عنوان انگلیسی

Collection and distribution of returned-remanufactured products in a vehicle routing problem with pickup and delivery considering sustainable and green criteria

کلمات کلیدی

مساله مسیر یابی وسیله نقلیه؛ حمل و نقل سبز؛ گاز گلخانه ای؛ مصرف سوخت؛ چند هدفه؛ حمل و نقل معکوس

درسهای مرتبط

مدیریت صنعتی؛ مدیریت حمل و نقل

تعداد صفحات انگلیسی : 26 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 32
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
وضعیت شکل ها و عنوان شکل ها: ترجمه شده است. وضعیت جداول و عنوان جداول : ترجمه شده است.
وضعیت تایپ فرمول ها : به صورت عکس درج شده است نام مجله مقاله : Journal of Cleaner Production (مجله تولید پاک)
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 25 صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin آیا در بسته تبلیغات سایت نیز قرار داده شده است؟: محتوی بسته این محصول فاقد هر گونه تبلیغات می باشد.
پاورپوینت : ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : ندارد
سطح کیفیت ترجمه و ضمانت فراپیپر برای این مقاله چگونه است؟

ترجمه دارای وضعیت طلایی بوده و تا 24 ساعت در صورت عدم رضایت مشتری مبلغ مورد نظر عودت داده خواهد شد.

بعد از خرید این محصول یک فایل برای شما قابل دانلود خواهد بود که دارای ورد (word) ترجمه مقاله است که قابل ویرایش است و همچنین pdf ترجمه مقاله به همراه pdf مقاله انگلیسی برای شما قابل مشاهده خواهد بود. در فایل های دانلود هیچگونه تبلیغاتی وجود ندارد و شما با خیال راحت میتوانید از ترجمه مقاله استفاده کنید.

فهرست مطالب

1. مقدمه
2. بررسی مقالات
3. ارائه مساله
4. نتایج عددی
5. تحلیل حساسیت
6. مطالعه موردی
7. نتیجه گیری

ترجمه بخش انگلیسی

نتیجه گیری:
در این مقاله، مورد محصولات بازگشت شده- بازتولید شده را در موقعیت VRPبا جمع آوری و ارائه و در نظر گرفتن معیارهای سبز بررسی نمودیم. در این مساله دو هدفه، جمع آوری و ارائه محصولات را به صورت همزمان از طریق کانال های مشترک بررسی کردیم. بر همین اساس یک مدل GVRP خطی، ابتدا توسعه داده شده و سپس به یک مدل برنامه ریزی خطی برای تحلیل و شبیه سازی بیشتر تبدیل شد. نقش عمده مدل ما را می توان در توزیع همزمان محصولات ارجینال و بازتولید شده در کانال های مشترک محقق نمود. از همه مهمتر این که مساله سبز در این کجا به عنوان بخش مهمی از توزیع پایدار در نظر گرفته شده است. از آن جایی که دقت و قابلیت اعمال این مدل، نگرانی اصلی بوده است، به علت این که این الگوریتم ها نمی توانند نتایج قابل قبولی را تولید کنند، از الگوریتم های متا ابتکاری استفاده نکردیم. به منظور اعتبار سنجی مدل پیشنهادی، یک مطالعه موردی جهان حقیقی شناسایی شده و در مدل ما تلفیق شد. سپس نتایج در سناریوهای متفاوت تحلیل و مقایسه شد. تحلیل انجام شده با قدرت عنوان می دارد جمع آوری و ارائه محصولات دسته اول و دسته دوم به صورت همزمان می تواند هزینه های توزیع و سطح آلودگی را کاهش دهد. این مطالعه هم چنین چندین دلالت را برای مدیران و دست اندرکاران ارائه می کند. بسیاری از سازمان های کسب و کار در سراسر جهان، در بازتولید و بازتوزیع کالاها، چندین زمینه سودبخش را پیدا می کند، با این وجود مدیریت هزینه های حمل و نقل برای موفقیت در این زمینه، نقش کلیدی ای را دارد. صرفه جویی در فعالیت های حمل و نقل به صورت بالقوه می تواند قابلیت بازاریابی و در دسترس بودن محصولات بازتولید شده در زنجیره تامین را بهبود ببخشند. به دلیل این که هزینه محصولات بازتولید شده اغلب پایین تر می باشد، مدیریت مسیر موثر باید در هر سیاست توزیع بررسی شود به خصوص توزیع محصولات دسته اول و دسته دوم از طریق سیستم های مشترک می تواند منفعت زیست محیطی و مالی فوق العاده بزرگی را برای تولید کننده، توزیع کننده و مصرف کننده فراهم بیاورد. با مشاهده تعداد فزاینده مواردی که در فروش و توزیع تلفن های موبایل دسته دوم و واردات کفش از خاور دور به کشورهای خاورمیانه نقش دارند، می توان به وضوح این پدیده را مشاهده کرد.

نمونه متن انگلیسی مقاله ---> نتیجه گیری

Conclusions:
In this article, we examined a case of returned-remanufactured products in a VRP setting with pickup and delivery and considering green criteria. In this bi-objective problem, we consider both delivery and pickup of the products at the same time through shared channels. Accordingly, a non-linear GVRP model was first developed and then it was transformed into a linear programming model for further analysis and simulation. The major contribution of our model can be realized in the simultaneous distribution of both remanufactured and original products in shared channels. Most importantly, the green issue is considered here as an important part of sustainable distribution. Since practicality and accuracy of the model was a main concern in this model, we did not use metaheuristic algorithm, mainly because it could not generate acceptable results. In order to validate our model, a real world case study was identified and incorporated into our model. The result was then analyzed and compared in different scenarios. The analysis strongly suggest that pick and delivery of first and second hand at the same time produce lower distribution costs and emission levels. This study also provides implications for mangers and practitioners. Many business organizations across the globe are finding several profitable areas in remanufacturing and redistribution of goods. However, managing transportation costs is key to this success. Savings in transportation activities potentially enhance marketability and availability of remanufactured products in supply chains. As the price of remanufactured products are typically lower, effective route management must be considered in every distribution policy. In particular, distribution of firsthand and secondhand products through shared system provides enormous financial and environmental benefits for the manufacturer, distributor and consumers. This is evident by an increasing number of cases involved in selling and distribution of second hand cellphones and running shoes from Far East in Middle East countries.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله گردآوری و توزیع کالاهای بازتولید شده در مساله تعیین مسیر خودرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

مقالات ترجمه شده

تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت فراپیپر محفوظ است.