دانلود ترجمه مقاله تخمین مارکوف سوئیچینگ DSGE با تاثیر سیاست کلان اقتصادی

عنوان فارسی

برآورد مدل مارکوف سوئیچینگ DSGE با تعامل سیاست کلان اقتصادی

عنوان انگلیسی

Estimating a Markov Switching DSGE Model with Macroeconomic Policy Interaction

کلمات کلیدی

سیاست پولی؛ تورم؛ مارکوف سوئیچینگ DSGE

درسهای مرتبط

حسابداری و اقتصاد

تعداد صفحات انگلیسی : 38 نشریه : Bank of Japan
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 18
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
وضعیت شکل ها و عنوان شکل ها: ترجمه شده است. وضعیت جداول و عنوان جداول : ترجمه شده است.
وضعیت تایپ فرمول ها : تایپ شده است نام مجله مقاله : Research and Studies (تحقیقات و مطالعات)
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 31 صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin آیا در بسته تبلیغات سایت نیز قرار داده شده است؟: محتوی بسته این محصول فاقد هر گونه تبلیغات می باشد.
پاورپوینت : ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : ندارد
سطح کیفیت ترجمه و ضمانت فراپیپر برای این مقاله چگونه است؟

ترجمه دارای وضعیت طلایی بوده و تا 24 ساعت در صورت عدم رضایت مشتری مبلغ مورد نظر عودت داده خواهد شد.

بعد از خرید این محصول یک فایل برای شما قابل دانلود خواهد بود که دارای ورد (word) ترجمه مقاله است که قابل ویرایش است و همچنین pdf ترجمه مقاله به همراه pdf مقاله انگلیسی برای شما قابل مشاهده خواهد بود. در فایل های دانلود هیچگونه تبلیغاتی وجود ندارد و شما با خیال راحت میتوانید از ترجمه مقاله استفاده کنید.

فهرست مطالب

1. مقدمه
2. مدل
3. تخمین
4. نتایج تخمین
5. شبیه سازی خلاف واقع
6. نتیجه گیری

ترجمه بخش انگلیسی

نتیجه گیری:
این مقاله به بررسی نقش تعامل سیاست پولی و مالی در رفتار تورم در ژاپن به ویژه با تمرکز ویژه بر روند نزولی طولانی مدت در ژاپن می پردازد. ما دریافتیم که رژیم سیاست ژاپن در این دوره با ترکیبی از سیاست های پولی منفعل (PM) و سیاست های مالی منفعل (PF) مشخص می شود و این امر نقش مهمی را در انتشار شوک های تقاضای منفی ایفا کرده و منجر به کاهش طولانی مدت می شود. علاوه بر این ، ما دریافتیم که تا چه حد کارگزاران معتقدند که حفظ رژیم AM / PF ، در ثبات اقتصاد در پی شوک های تقاضای منفی و به ویژه در افزایش تورم ، مهم است. با این حال ، یک موضوع مهم برای تجزیه و تحلیل آینده باقی می ماند. این مقاله فرض می کند که احتمال انتقال از یک رژیم سیاسی به رژیم دیگر با گذشت زمان تغییر ناپذیر است. یعنی فرض بر این است که اعتقاد کارگزاران در مورد سیاست با گذشت زمان تغییر نمی کند. با این وجود ، ممکن است منطقی باشد که فرض کنیم اعتقاد کارگزاران براساس وقایع تحول می یابد. به عنوان مثال ، با توجه به اینکه بانک ژاپن واکنش جدی به تورم نشان داده است ، ممکن است کارگزاران اطمینلن داشته باشند که رژیم AM حفظ می شود. بنابراین ممکن است کارگزاران اعتقادات خود را به روز کرده و احتمال بیشتری برای حضور در رژیم AM در آینده داشته باشند. بنابراین ، یک کار جالب برای آینده این است که بررسی شود چگونه کارگزاران اعتقادات خود را در رابطه با واکنش به سیاستگذاری به روز می کنند و همچنین عواقب کلان اقتصادی تغییرات پویا در باورهای کارگزاران نیز بررسی شود.

نمونه متن انگلیسی مقاله ---> نتیجه گیری

Conclusion:
This paper investigated the role played by monetary-fiscal policy interaction in the behavior of inflation in Japan, focusing in particular on the prolonged deflation observed in Japan. We found that Japan’s policy regime during the period was characterized by the combination of passive monetary (PM) and passive fiscal (PF) policy and that this played a substantial role in propagating negative demand shocks, leading to prolonged deflation. In addition, we found that the extent to which agents believe that the AM/PF regime remains in place is also key in stabilizing the economy in the wake of negative demand shocks and, in particular, in pushing up inflation. However, an important issue remains for future analysis. This paper assumes that the probabilities of transition from one policy regime to another are time-invariant. That is, it is assumed that agents’ beliefs about the policy do not change over time. However, it may be reasonable to assume that agents’ beliefs evolve based on events . For instance, observing that the Bank of Japan has started to respond strongly to inflation, agents may have become more confident that the AM regime will remain in place. Agents may therefore have updated their beliefs and started to assign a higher probability to being in the AM regime in the future. Therefore, an interesting task for the future is to endogenize how agents update their beliefs regarding the policy response and to examine the macroeconomic consequences of dynamic changes in agents’ beliefs.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تخمین مارکوف سوئیچینگ DSGE با تاثیر سیاست کلان اقتصادی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + شانزده =

مقالات ترجمه شده

تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت فراپیپر محفوظ است.