عنوان فارسی |
حسابداری و شبه معنویت، در موسسات مالی اسلامی |
عنوان انگلیسی |
Accounting and pseudo spirituality in Islamic financial institutions |
کلمات کلیدی |
حسابداری در تنش؛ تقسیم سود-زیان؛ شبه معنویت؛ ایده آل های مذهبی / معنوی |
درسهای مرتبط |
حسابداری |
تعداد صفحات انگلیسی : 16 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 119 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله | آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله |
وضعیت شکل ها و عنوان شکل ها: ترجمه شده است. | وضعیت جداول و عنوان جداول : ترجمه شده است. |
وضعیت تایپ فرمول ها : فرمول ندارد | نام مجله مقاله : Critical Perspectives on Accounting (دیدگاه های انتقادی در حسابداری) |
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 27 صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin | آیا در بسته تبلیغات سایت نیز قرار داده شده است؟: محتوی بسته این محصول فاقد هر گونه تبلیغات می باشد. |
پاورپوینت : ندارد | گزارشکار : ندارد | شبیه سازی : ندارد |
سطح کیفیت ترجمه و ضمانت فراپیپر برای این مقاله چگونه است؟ |
ترجمه دارای وضعیت طلایی بوده و تا 24 ساعت در صورت عدم رضایت مشتری مبلغ مورد نظر عودت داده خواهد شد. |
بعد از خرید این محصول یک فایل برای شما قابل دانلود خواهد بود که دارای ورد (word) ترجمه مقاله است که قابل ویرایش است و همچنین pdf ترجمه مقاله به همراه pdf مقاله انگلیسی برای شما قابل مشاهده خواهد بود. در فایل های دانلود هیچگونه تبلیغاتی وجود ندارد و شما با خیال راحت میتوانید از ترجمه مقاله استفاده کنید.
1. مقدمه
2. حسابداری و مذهب: بررسی اعتقادات مقدس و سکولار
3. حسابداری در تنش: ابداع مجدد معنویت، برای میانجی گری در منافع متضاد
4. طراحی پژوهش
5. معنویت IFI و تلاش، برای ترجمه طرح های PLS
6. امور مالی شبه معنوی: ساماندهی قراردادهای جایگزین تقسیم سود و زیان
7. بحث و بررسی
8. نتیجه گیری و دلالت های عملی
نتیجه گیری و دلالت های عملی:
این مقاله استدلال می کند که IFI برای ساماندهی اقدامات مالی شبه معنوی، که در آن، حسابداری در فرآوری و تجاری سازی معنویت، مورد استفاده قرار می گیرد، عمل می کند. اصلاح مرجع معنویت در طرح های PLS، آنچه به نظر مجموعه ای پایداری از تجهیزهای مذهبی می آید را در چیزی که متفاوت بوده اما هنوز تشابهاتی دارد، ارائه می کند (کواترون 2004) و هدف آن، حفظ ظاهر این حالت از تهیه منابع مالی است. این فرآیند بسته بندی مجدد اعتقادهای معنوی، از طریق فرآوری و تجاری سازی، همانند طرح های PLSکه قبلا درباره آن توصیفاتی انجام دادیم، برای امور مالی مرسوم انجام می شود. ایده آل های مذهبی، قسمتی از ماشین شرکتی شده اندکه توسط سازمان یا بازارها، به عنوان جلوه فرهنگی، برای اهداف و منافع خود، مورد بهره وری قرار می دهد. به این روش، اعتقادات مذهبی را می توان از اعتبارش، جدا کرد تا سنت مذهبی، محاط شود (کارت و کین 2005). ما تنش هایی که پیش روی IFI هست را برای ارائه جایگزین های مالی مبتنی بر عوامل معنوی که در طرح PLS ارائه شده اند و به طور ایده آل می توانند درجه ای از سود اجتماعی، برای کل جامعه فراهم بیاورند را بررسی می کند. در واکنش به نیروهای رقابتی بازار، IFI در تلاش هایی پیرامون امور مالی شبه معنوی، به عنوان یک اقدام سودبخش در اصلاح و اِعمال ایده آل های معنوی مشارکت می کند. درجه ای که با توجه به آن، IFI، یک جایگزین مالی را فراهم می آورد هنوز زمینه ای خیالی، در برتری اقتصاد نئولیبرال و بازارهای مالی است (فنگ 2014، مارر 2004، پیتلا 2012 ،رتل 2017).
Conclusion and practical implications:
This paper argues that IFIs act to organize pseudo spiritual finance practices, in which accounting is deployed in the fabrication and commodification of spirituality. The modification of spiritual referents in PLS schemes presents what seems to remain a stable set of religious prescriptions into something which is different but still the same (Quattrone, 2004) to enable the apparent retention of this form of financing. This process of repackaging spiritual beliefs through fabrication and commodification, such as in the PLS schemes, we describe earlier, is carried out to replicate conventional finance products. The spiritual ideals become a part of the corporate machine, which is utilised by the organization or market as cultural cachet for its own purposes and profit. In this way religious belief may be deprived of its validity to inscribe religious tradition (Carrette & King, 2005). We explore the struggles IFIs face to provide spiritual based financial alternatives represented in the PLS schemes that ideally would provide a degree of social betterment for wider society. In responding to competitive market forces IFIs engage in struggles around pseudo spiritual finance as a performative exercise in the modification or enactment of spiritual ideals. The extent to which IFIs offer a financial alternative remains an imaginary landscape in the hegemony of neoliberal economy and finance markets (Fang, 2014; Maurer, 2012; Pitluck, 2012; Rethel, 2017).
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.