دانلود ترجمه مقاله ارزیابی تغییرات کلان اقتصادی با استفاده از روش مارکوف سوئیچینگ DSGE

عنوان فارسی

بررسی نوسانات کلان اقتصادی در کره با بهره گیری از رویکرد مارکوف سوئیچینگ DSGE

عنوان انگلیسی

An examination of macroeconomic fluctuations in Korea exploiting a Markov-switching DSGE approach

کلمات کلیدی

مارکوف سوئیچینگ DSGE؛ روش های بیزی؛ سیاست های پولی

درسهای مرتبط

حسابداری و اقتصاد

تعداد صفحات انگلیسی : 17 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 44
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
وضعیت شکل ها و عنوان شکل ها: ترجمه شده است. وضعیت جداول و عنوان جداول : ترجمه شده است.
وضعیت تایپ فرمول ها : تایپ شده است نام مجله مقاله : Economic Modelling (مدلسازی اقتصادی)
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 33 صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin آیا در بسته تبلیغات سایت نیز قرار داده شده است؟: محتوی بسته این محصول فاقد هر گونه تبلیغات می باشد.
پاورپوینت : ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : ندارد
سطح کیفیت ترجمه و ضمانت فراپیپر برای این مقاله چگونه است؟

ترجمه دارای وضعیت طلایی بوده و تا 24 ساعت در صورت عدم رضایت مشتری مبلغ مورد نظر عودت داده خواهد شد.

بعد از خرید این محصول یک فایل برای شما قابل دانلود خواهد بود که دارای ورد (word) ترجمه مقاله است که قابل ویرایش است و همچنین pdf ترجمه مقاله به همراه pdf مقاله انگلیسی برای شما قابل مشاهده خواهد بود. در فایل های دانلود هیچگونه تبلیغاتی وجود ندارد و شما با خیال راحت میتوانید از ترجمه مقاله استفاده کنید.

فهرست مطالب

1. مقدمه
2. مدل تخمین زده شده
3. راه حل مدل MS-DSGE
4. برآورد مدل MS-DSGE
5. نتایج تجربی
6. نتیجه گیری

ترجمه بخش انگلیسی

نتیجه گیری:
در این مقاله شواهد تجربی از تغییرات احتمالی رژیم در اقتصاد کره با استفاده از یک مدل SOE MS-DSGE ارائه شده است. ما تغییرات قابل توجهی در سیاست پولی و همچنین نوسانات شوک در طی دوره نمونه در نظر گرفته شده را شناسایی می کنیم. علاوه بر این، به طور رسمی نشان می دهیم که استقبال از مدل های متعارف با جنبه های تغییر رژیم قابل قبول سیاست های پولی و نوسانات شوک می تواند عملکرد مدل را در برازش بهتر داده ها بهبود بخشد. همچنین در می یابیم که نتایج این مقاله برای محققان و تحلیلگران سیاست با استفاده از مدل های ضریب ثابت DSGE برای اقتصاد کره می تواند مفید باشد. انتخاب نحوه مدل سازی ماهیت رفتار سیاسی و فرآیندهای شوک اساسی به طور بالقوه یک موضوع مهم است. پیشرفت بیشتر در برآورد مدل های DSGE با استفاده از داده ها در مورد کره ممکن است به چشم انداز موضوعاتی که این مقاله تاکید کرده است نیاز داشته باشد. با این وجود ، مدل به کار رفته در این مقاله از چندین ویژگی مدل سازی که به طور گسترده ای برای پویایی کلان اقتصادی در اقتصادهای نوظهور در نظر گرفته می شود ، خلاصه می شود. به عنوان مثال ، این مدل از مؤلفه غیر ثابت شوک فناوری (آگوار و گوپیناس ، 2007)، در نظر گرفتن بدهی مستقل ،( یورین و یو، 2006) و اصطکاک های مالی مربوطه ( یون، 2013) چشم پوشی می کند که تمامی این موارد می توانند پویایی مدل غنی تر سازگار با فضای اقتصادی کره را ایجاد کنند. ما بررسی این جنبه ها را به آینده محول می کنیم.

نمونه متن انگلیسی مقاله ---> نتیجه گیری

Conclusions:
This paper offers empirical evidences of possible regime changes in Korean economy using a SOE MS-DSGE model. We identify significant changes in monetary policy as well as shock volatilities over the sample period considered. In addition, we formally demonstrate that endowing conventional models with plausible regime switching aspects of monetary policy and shock volatilities can improve the model's performance in fitting the data better. We view that the paper's results can be useful for both researchers and policy analysts using constant coefficient DSGE models for Korean economy. The choice of how to model the nature of policy behavior and fundamental shock processes is potentially a crucial issue. Further progress on estimating DSGE models using data for Korea may require perspectives on the issues that this paper has highlighted. Nevertheless, the model employed in this paper abstracts from several modeling features widely considered to be important for macroeconomic dynamics in emerging economies. For instance, the model omits a non-stationary component of technology shock (Aguiar and Gopinath, 2007), a consideration of sovereign debt (Uribe and Yue, 2006), and relevant financial frictions (Yun, 2013), all of which can produce a richer model dynamics consistent with the Korean economic environment. We leave these aspects for future work.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله ارزیابی تغییرات کلان اقتصادی با استفاده از روش مارکوف سوئیچینگ DSGE”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

مقالات ترجمه شده

تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت فراپیپر محفوظ است.